Statusuri:la misto

Statusuri la misto nr.1:

angajez gropar la cimitir ...o caramica groapa ...rog seriozitate




Statusuri la misto nr.2:

4 emokids au murit intr-un accident de masina.

ce e tragic?

masina avea 5 locuri.




Statusuri la misto nr.3:

fa frumoasa esti k ceru........park esti fotomodelu ...............ai bagat in boaala tot krtierul.......da numai $TATE iti face feluuuu..:X:X:X




Statusuri la misto nr.4:

Ma numesc tiomping tiomdes sunt ambasador francez sunt nepotu lui f*t bine si pe mata si pe tine




Statusuri la misto nr.5:

Vrei bani?Banii n-o sa cada degeaga din cer;Vrei prieteni?Invata sa vorbesti sincer;Vrei respect?Invata sa respecti,sa oferi;Tre sa meriti tot ce ai;Sa castigi nu sa ceri...




Statusuri la misto nr.6:

Daca ejti prosT ejti ProsT si dak incerci sa te schimbi iti va afecta Curu de BambuS:)))))




Statusuri la misto nr.7:

Imi lipseste atingerea ta catifelata pe tot corpul meu atat de rece, mi`e frig fara mangaierile atat de suave pe care le primesc de fiecare data cand ma misc si tu esti cu mine, imi lipsesti, dar nu te gasesc..pijamaua mea !




Statusuri la misto nr.8:

n-am bani de status........ca i-am dat pe avatar:D




Statusuri la misto nr.9:

Sa iubesti un fotbalist

Este lucrul cel mai trist

Cand e draungostea mai dulce

Isi ia mingea si se duce




Statusuri la misto nr.10:

Ma-m gandit la statusu acesta toata ziua!!!




Statusuri la misto nr.11:

imi vine sa stranut




Statusuri la misto nr.12:

Nu`mi plac fraierii kre nu stiu ce sa fak/ Sclavii kre se balbaie knd au in fatza o fata/ Vrei sa ne combinam,ah,ce privire hoatza/ Vino mai aproape,poate`mi place ce`am in fatza




Statusuri la misto nr.13:

nascut pentru alocatie.....




Statusuri la misto nr.14:

Te'ai nascut original,nu muri o copie;)!




Statusuri la misto nr.15:

cere mai mult de l ceilalti dar de l u insuti cereti enorm!!!




Statusuri la misto nr.16:

Bine ca nu m-am nascut fata.....Ca fiind baiat termin la 1 an de supt....Dar dak eram fata...terminam la 1 an de supt si la 15 ani ma apucam din nou !!!!




Statusuri la misto nr.17:

Baaa!!! eu o iau inainte !!! dak nu-s la coada la paine ma cautati la OUA




Statusuri la misto nr.18:

daca in filmul stapanul inelelor este vorba despre inele atunci intr-un film cu oameni bogati este vorba despre prostie, zgarcenie si avere




Statusuri la misto nr.19:

Hei tu !

Sa ma apuci de maneru' burtii !




Statusuri la misto nr.20:

Rog p cei kre au inventat tezele unice ... s foloseasca o metoda unik de sinucidere q un pistol unik kre are in el un glontz unik apasand unik p tragaci...>:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu