Statusuri:noi 2011

Statusuri noi 2011 nr.1:

...[*]...Ma inVidieZi'...InceaRca Sa fII maI buN daca potZs'...Nu iTi plAce' cum mA imbRac...Nu te uiTa'...Te deraNjeaZa limBaju meU...Nu ma AsculTa fraiere'...[*] Made by AnkutZshelu




Statusuri noi 2011 nr.2:

snT` pr3a taRe` ca sA ma daU maRe`;x

[;)] bY` de3a`:X




Statusuri noi 2011 nr.3:

Sex is not the answer.

Sex is the question. YES is the answer.



powered by Karenina




Statusuri noi 2011 nr.4:

Cei care nu ma cunosc nu au cum sa faca fata....la ei in cap....Prognoza Meteo arata CEATA:X:X:X:*:*




Statusuri noi 2011 nr.5:

daca prostia ar fi amendata,tu ai fi deja cersetor....=))=))=))=))




Statusuri noi 2011 nr.6:

ce ar fi lumeafrara blonde???





o lume mai inteligenta;));))




Statusuri noi 2011 nr.7:

eu ma fac k am treaba si tu te faci k nu ma deranjezi ;)




Statusuri noi 2011 nr.8:

am stat sa ma gandesc la statutsul asta toata ziua...;)




Statusuri noi 2011 nr.9:

sunt o mica finetze... invidiata de prea multe zdrentze...




Statusuri noi 2011 nr.10:

>>>nU` sUnT` mOd3L` jI` nIcI` nU` o` sA` fIu!!! ___c3` aM` fOsT` sUnT` jI` aCuM___ vOi` fI` jI` mAi` tArZiU!!




Statusuri noi 2011 nr.11:

ooooooooo vaiiiiiii ce te uiti bah????:))




Statusuri noi 2011 nr.12:

Sunt doua incercari care se lupta in inima unui barbat...una este dragostea..cealalta este ura!!.




Statusuri noi 2011 nr.13:

sunt asa de misto incat citesti toti imi se uita la mn dak sunt pe mess simi vad statusul asta...ma poti contrazice?




Statusuri noi 2011 nr.14:

pt cele care ma enerveaza va ofer bilete la spania!!!!




Statusuri noi 2011 nr.15:

ANUNT!!!! Vand mâtza super sport,pret redus:supraalimentata, stomac v12 in 4 timpi, urechi retrovizoare sport, coada reglabila pe inaltime, tractiune spate, purici sparco, paintjob unic perlat in 2 tonuri crem si negru, faruri "ochi de pisica" albastre, sistem suspensii lowrider !!! ROG SERIOZITATE !! - editie limitata.....




Statusuri noi 2011 nr.16:

hai pipeta la o shedinta




Statusuri noi 2011 nr.17:

Ar trebui sa fiti batuti de mici

Cu paru'... fara numar!




Statusuri noi 2011 nr.18:

La inceput am crezut ca esti prost acum la sfarsit miam dat seama ca e adevarat




Statusuri noi 2011 nr.19:

daca limita e cerul, asta e galaxia mea, unde eu sunt 5 stele, iar tu esti vai steaua ta. arssura rulez!




Statusuri noi 2011 nr.20:

Ba da'prost esti.....ce te superi asa k nu tie ti-am zis...dar daca te simti...ai tu un motiv! :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu