Statusuri:noi 2011

Statusuri noi 2011 nr.1:

Eu sunt vaca stau legata si mananc la ciocolata .Tu ejti BOU stai la birou si mananci cacat cu ou.=))=))=))




Statusuri noi 2011 nr.2:

bautura si drogurile cele mai bune prietene cand te desparti de ele plangi si regreti multe zile dupa ele.




Statusuri noi 2011 nr.3:

cand esti prost esti prost su te mai holba lla statusul meu ca tot prost ramai




Statusuri noi 2011 nr.4:

sa va spun o faza wc este un loc important stiti dc pt ca iti poti da drumu la excrementele pline cu draqi




Statusuri noi 2011 nr.5:

Nany nany puisor tu day BUZZ eo dau IGNORE




Statusuri noi 2011 nr.6:

7C e cea mai tare,

Calca D-u in picioare

7C echipa mica,

Spala cupa si-o ridica! :X




Statusuri noi 2011 nr.7:

Auzi ma iubestti ?? Da de ce??Pt ca ma mai iubeste si altcineva si vroiam sa vad daca ma iubeste inca una sa am doua




Statusuri noi 2011 nr.8:

Telefon+Telefon fac mai multe telefoane.. voi le luati din magazin eu le iau din buzunare:)):))




Statusuri noi 2011 nr.9:

O persoana desteapta... zambeste,tace si... TE FACE




Statusuri noi 2011 nr.10:

am invatat cat




Statusuri noi 2011 nr.11:

suge pu-a si vei fi supt si tu la pi-da




Statusuri noi 2011 nr.12:

eo urasc fitle...sh voi ziceti k le urati da nu se vede

]




Statusuri noi 2011 nr.13:

Ma doare'n _|_ de barfele curvelor, Oricum nu ca sufar fatza:D Voi sa tocitzi gura, iar eu sa'mi traiesc veatza:X:X

By Roxy:P




Statusuri noi 2011 nr.14:

esti un fraier

si tu stii,

nu mai cred in jucarii

tu muereu crezi ca pun botul

hai co faci pe idiotul! :))




Statusuri noi 2011 nr.15:

Ce faci ??unde esthi?




Statusuri noi 2011 nr.16:

baiatu: esti vaca

fata: eu sunt vaca stau legata si mananc ciocolata tu esti bou stai la birou si belesti pula;)




Statusuri noi 2011 nr.17:

sunt cuminte si te fac doar din cuvinte:P




Statusuri noi 2011 nr.18:

voi radeti de mine ca eu spal adidasi pe afara dar eu rad de voi ca nui spalati niciodata pe dinauntru :))) =)))e inventat de falta madalin raducu




Statusuri noi 2011 nr.19:

Le doresc dusmancelor mele 3 masini in fatza casei: Salvarea, Politia si Pompierii! ...si cine nu ma inghite sa ma suga




Statusuri noi 2011 nr.20:

tu de mic copil ai fost pedofil,tu de mica fata ai fost prostituata,tu de mic baiat ai futut in pat



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu