Statusuri:noi 2011

Statusuri noi 2011 nr.1:

Vand O.Z.N. albastru metalizat, 2 usi, scaune piele, sistem audio 10.5, 2000 W RMS, full option. Merge prin aer, posibilitate invizibilitate, vit max 50000 km/h,acc.0-10000 0,1 sec.! Pret: nepretuit www.




Statusuri noi 2011 nr.2:

Beau formol de suparare ....




Statusuri noi 2011 nr.3:

ZzZzZzZzZ-ing :)




Statusuri noi 2011 nr.4:

pfoai.... ce baiat.... ce caracter... trebuie sa fie al meu




Statusuri noi 2011 nr.5:

SunT UrAtH De mULTzI , IuBiT De pUtZinI DaR ReSPeCtAT dE TotZi!!




Statusuri noi 2011 nr.6:

cerul plange cu lacrimi de sange ca u ai plekat...si pe mine m-ai uitat




Statusuri noi 2011 nr.7:

Eu nu despart pe nimeni,nu distrug iubiri ,...DA' NU POT ACCEPTA SA PIERD CE-I AL MEU!




Statusuri noi 2011 nr.8:

si daca plang .. :o3` nu inseamna ca sunt suparata`:>` din contra sunt chiar fericita`;;)` pt ca vad cum ma admira acum`;;) actuala ta iubita`;;)




Statusuri noi 2011 nr.9:

Adevarata fericire a femeilor consta in lucruri mici: o mica vila, un mic iaht, o mica mostenire ...




Statusuri noi 2011 nr.10:

Dragostea nu-i asha, fata!......Azi o vrei cu ciocolata,...maine cu branza sarata!



Azi: "Eshti aerul, eshti viatza mea,.....

Eu fara tine, draga X, nu pot exista!"



Maine: "In sfarsit, mi-am gasit jumatatea,....

De-acum is implinita,

Cu Y is cea mai fericita"



Poimaine: Cu Z, ....shi el iar "jumatate",...



DA',...CATE JUMATATZI ARE LA TINE-NTREGUL,...FATA?

(raspunde-mi doar daca ai fost la scoli vreodata;

...oo, scuze , era sa uit k tu-ai fost veshnic ocupata!)




Statusuri noi 2011 nr.11:

inger, ingerashul meu,

da-mi vacantza cand vreau eu,

fa din 2 un semestru,

fa din mine un maestru

fara shcoala, fara teme,

fara mate shi probleme,

...................




Statusuri noi 2011 nr.12:

După bărbat şi autobuz să nu alergi niciodată.. că după o jumătate de oră vine altu`




Statusuri noi 2011 nr.13:

Poate-i Tuica

poate-i Vin

Poate-i ceva De Rechin




Statusuri noi 2011 nr.14:

De ce SEPARAT se scrie intr-un cuvant iar INTR-UN CUVANT se scrie separat???




Statusuri noi 2011 nr.15:

Un inspector vine la o casa de nebuni si le da acestora un test: -Cat face 7+7? Un nebun raspunde: – 1782 ! – NU! Alt nebun: – Miercuri! -NUUU ! Dupa care un alt nebun: – 14 ! -Bravooo! Cum ai facut? -Pai am impartit pe 1782 la miercuri




Statusuri noi 2011 nr.16:

prea multi prosti pentru o tara asa mica




Statusuri noi 2011 nr.17:

Ma dai la dracu ,,,,fie am sa merg da o sa itzi aduk adresaa sa nu itzi raman datorrr,,,,,,




Statusuri noi 2011 nr.18:

Decat o viata lunga si un dor nemarginit, mai bine un foc de arma si totul sa sfarsit!




Statusuri noi 2011 nr.19:

prea dulce ca sa fiu light...........




Statusuri noi 2011 nr.20:

Am InVaTzaT K iN ViAtZa Uh TreBuIe sA`! cOndUki Pe TotzI , Nu ToTzI p3 tN ;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu