Statusuri:noi 2011

Statusuri noi 2011 nr.1:

Ma pregatesc pentru scoala vietii: invat sa citesc printre randuri......printre vorbe,......si dincolo de oameni.




Statusuri noi 2011 nr.2:

S-a inventat un robot care in Ungaria in 5 minute a prins 50 de hoti,in Italia in 4 minute a prins 70 de hoti ,iar in Romania in 2 minute s-a furat robotul.




Statusuri noi 2011 nr.3:

-spue-mi ,intra ?

-da !

-si doare?

-ohh da,doare!

-il bag incet,tot doare?

-da

-bine, sa incercam alt...pantof!




Statusuri noi 2011 nr.4:

Incearca sa-tzi incepi ziua fara sa-i trezesti pe altzii.




Statusuri noi 2011 nr.5:

Sunt un typ shy jumatate,

N-accept dragoste in rate

Nici fete retrocedate!




Statusuri noi 2011 nr.6:

sunt inofensiva , dar gandul meu e criminal




Statusuri noi 2011 nr.7:

sunt eu dar tu esti un prost care imi furi statusurile




Statusuri noi 2011 nr.8:

FAK CINSTE!.....azi e randul tau!




Statusuri noi 2011 nr.9:

Ieri a fost ce-a fost

Azi nu va mai fi la fel

El a fost un prost

Ca n-a aflat ca n-am incredere in el




Statusuri noi 2011 nr.10:

Draga, spune-mi 3 cuvinte ce-i unesc pe oameni !



EU SUNT GRAVIDA !!! =))




Statusuri noi 2011 nr.11:

vai de tine,....vai de noi.....ne-au aruncat la gunoi...

(zice poza ta catre mutra mea)




Statusuri noi 2011 nr.12:

afara ninge linistit,

in foc tresare mama,

tata-i spanzurat de grinda,

iar eu ma tai cu lama!




Statusuri noi 2011 nr.13:

sunt o diva smechera, fite,gesturi si tupeu asta-i talentul meu!!!!




Statusuri noi 2011 nr.14:

dnd ma duc cu fetitzele la pascut




Statusuri noi 2011 nr.15:

Le@g@n o SoSeTa:)):X:X:X




Statusuri noi 2011 nr.16:

pe usa scria barbati iar cand am intrat erau numai wc




Statusuri noi 2011 nr.17:

intotdeauna pregatita pt raul care vine...intotdeauna fericita daca treaba merge bine




Statusuri noi 2011 nr.18:

bag pula tai copacu , ma pis pe el si creste altu :))




Statusuri noi 2011 nr.19:

plangi dupa un prost

iubesti pe acel om

daca te uita esti proasta

daca te iubeste te uraste

daca visezi ca ai facut cu el sex

anseamna sa trebuie sa fi internata

antr-un ospiciu de dementi




Statusuri noi 2011 nr.20:

foaie ferde puisor, tu dai buzz, eu dau ignor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu