Statusuri:noi 2011

Statusuri noi 2011 nr.1:

nu cred ca-ti va fii greu sa pleci,....ca si marul copt se desprinde mai usor de pe ram




Statusuri noi 2011 nr.2:

‹з Interzis virginelor ²PØrnØs™

=))=))




Statusuri noi 2011 nr.3:

EXCESE DE SINCERITATE?

N-AM TIMP DE ASTEA , FRATE!

AM TREABA,...TRE' S-AJUNG DEPARTE!

CE VREAU EU, NU SE DA IN RATE!




Statusuri noi 2011 nr.4:

multi ma jtiu putini ma cunosc doar unu ma are




Statusuri noi 2011 nr.5:

O faci in felul ala in care nimeni nu isi poate da seama de ce ma privesti asa...




Statusuri noi 2011 nr.6:

Eu sunt frumoasa ; ; ) N'ai cum sa nu ma placi ! :x Sunt ca o bomboana :> Asa ca savureaza-ma si taci !! :))




Statusuri noi 2011 nr.7:

foaie verde puishor,tu dai BUZZ,yo dau ignor!




Statusuri noi 2011 nr.8:

Nu sunT singura in pLoOaie si vanT. Am cei mai boOni prieTnei de pe pamanT.:x




Statusuri noi 2011 nr.9:

Asta vara de Craciun

M-am urcat intr-un capsun,

Si-am mancat atatea mere,

Ca m-am saturat de pere.




Statusuri noi 2011 nr.10:

Tatiiii, de ce zici tu sa invat, sa ma fac avocat cand o sa fiu mare, k eu tot il aud pe bunicu':

,,Vorba multa...saracia omului! ''




Statusuri noi 2011 nr.11:

Fetele sunt razbunatoare din fire;....dar nu cand sunt atacate,.....ci neglijate! ;)))




Statusuri noi 2011 nr.12:

Ma uit la soare te vad pe tine, ma uit la luna te vad pe tine, ma uit in larg te vad pe tine...... da da-te dracu' din fata mea!




Statusuri noi 2011 nr.13:

cine dragostea nu stie ,d-zeu sa nu-l mai tzie




Statusuri noi 2011 nr.14:

Care e diferenta intre 2 Prosti?

Tu Prostule.




Statusuri noi 2011 nr.15:

Profesoara: - Cine se crede prost, sa se ridice in picioare!

La care, un elev s-a ridicat.

Profesoara: - Mai, tu chiar esti prost?

Elevul: - Nu! Dar mi-a fost mila sa va las doar pe d-voastra in picioare.




Statusuri noi 2011 nr.16:

Poate nu sant la fel de frumoasa ca ea..Poate nu stiu sa fac ce face ea ..dar ce fac EU stii doar tu..ce face EA stie tot cartierul [ !!! ]




Statusuri noi 2011 nr.17:

Draga Mea cu par de Aur can'te prind, te dau la taur; By Paul(airshark07)




Statusuri noi 2011 nr.18:

Mosule, dak’ eshty bun,

Fa-mi cadou pana-n Craciun;

Creste-mi nota de la teza

Ku a luminii viteza !




Statusuri noi 2011 nr.19:

Dansez pentru mine,

Ca-mi place de mor

Sa ''cante gaina'',

Sa te calc pe picior !




Statusuri noi 2011 nr.20:

Dak' te mananca limba, lipe-o de clanta usii k e inghetata sau mai bine du-te la posta sh lipeste timbre !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu