Statusuri:noi 2011

Statusuri noi 2011 nr.1:

baietzii is porci,....da' voi???



dak ii oferi o floare,....urmareshti ceva, dak nu,...eshti magar



dak eshti mandru de o reushita de-a ta,....eshti laudaros, dak nu,....n-ai pic de ambitzie



dak o rogi sa fak ceva ,...e dominare, dar cand te roaga ea,....iti face o favoare......



shi-s multe,....pe bune k nu le inventez,

da' n-ash vrea sa ma enervez...




Statusuri noi 2011 nr.2:

hai sa dam mama cu mana cei cu handicap,...dao'ncolo de scola si hai la fumat si la baut; ne place sa bem, ne place sa ne distram.... dati-mi un vot plisss




Statusuri noi 2011 nr.3:

sunt sexi, sunt tare, dar nu ai norok k mn gabriela.roxana96




Statusuri noi 2011 nr.4:

maaaa Gica,...mi-am tras o gagica,......

ii asa de dulce ......k zaharul inmuiat in miere ii sarat pe langa ea....shi-mi vine ma,..... sa ma iau in brate si sa ma strang pana nu mai am aer......




Statusuri noi 2011 nr.5:

Cik'.... o discutzie pe messenger:

-Auzi ba...a inceput sa ploua afara.

-Serios? Da si mie un link.




Statusuri noi 2011 nr.6:

cine se crede tare crede ca betonul este moale=))




Statusuri noi 2011 nr.7:

-Si daca tot venii caldura...doctore, am voie sa beau bere?.... intreaba un alcoolic.

- Doamne fereste,...spune doctorul.Asta v-am interzis acum doi ani!

- Daaaa' ce,....medicina n-a mai facut progrese???




Statusuri noi 2011 nr.8:

Poate k ea e mai frumoasa...Dar inca nu ai vazut originalul




Statusuri noi 2011 nr.9:

viata este ca un fulger repede vine si repede pleaca




Statusuri noi 2011 nr.10:

Bea suc de fructe!

Fructe inseamna sanatate!

Sanatate inseamna munca!

Munca inseamna bani!

Bani inseamna femei!

Femei inseamna dragoste!

Dragoste inseamna SIDA!

Sida inseamna moarte !

..............Asa ca nu mai bea suc de fructe!




Statusuri noi 2011 nr.11:

dnd... ca mama si-a bagat degetele in priza si acum incerc sa i le scot cu niste cuie...




Statusuri noi 2011 nr.12:

C.N.P= cioacate nespalate din piele:))




Statusuri noi 2011 nr.13:

Toata lumea imi spune ca sunt barbat ca m-am trezit cu femeia in pat.Dar ce vor spune cand ma voi trezi cu un barbat ?




Statusuri noi 2011 nr.14:

ASHA-I,...INTR-O SECUNDA DE MANIE

SPUI TOT CE AI PE SUFLET,

CE N-AI FI SPUS POATE-NTR-O VESHNICIE!




Statusuri noi 2011 nr.15:

prieteni de ocazie,......

ei vin si pleaca

ca pet-urile aruncate pe-apa




Statusuri noi 2011 nr.16:

De ce nu mi-ar placea lumina, soarele,..

Gasind mai usor lama,

Sa-mi tai venele,…

Si asta doar k sa fiu cool,

Parca nu ar fii rau destul?




Statusuri noi 2011 nr.17:

Stau pe scaun si gandesc .:)).. Tata crede ca citesc :))... Dar gandindu-ma la tine s-a rupt scaunul cu mine:)):))




Statusuri noi 2011 nr.18:

INTR-UN CIMITIR DESCHID CAPACUL UNUI MORMANT ERA O BABA; EA SPUNE: VREI SA BEI SI UH CU MINE, MA MIRAM SI MA MIRAM,... ERA UN ROBOT STRICAT, APOI STRIG IN GURA MARE:

-DOAMNEEEE,...SUNT CEL MAI TARE!




Statusuri noi 2011 nr.19:

AFAICT you've covered all the bases with this answer!




Statusuri noi 2011 nr.20:

VALOAREA nu se masoara, nu se cantareste,

Nu te grabii s-o cumperi ca nu se gaseste

VALOAREA adevarata o castigi in viatza

Nu poti sa o cumperi din piatza !!!



sfat ptr fraeri.... by parfumata =))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu