Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

in italia ... un civil ii da in cap la un italian ..... ce zic ceilalti ?? uitati romanu' .. !!




Statusuri pentru facebook nr.2:

Azi unicat maine de toti copiat B-)




Statusuri pentru facebook nr.3:

sa n-ai incredere in femei si in franele de dacie




Statusuri pentru facebook nr.4:

Daca nu citeshti acest status...primeshti 100 lei!!!!!! :( prea tirziu ai citit deja :))))))))))))))))))




Statusuri pentru facebook nr.5:

fiecare are un vis,un nume,si o poveste de scris.are o viata de indurat,o secunda si s-a terminat:x




Statusuri pentru facebook nr.6:

Poate am aere'n cap..asta e doar problema mea..nu poti sa ma suporti..asta e doar problema ta...nu ma cunosti...nu mai comenta..ai grija d viatza ta...nu d a mea ;)




Statusuri pentru facebook nr.7:

STF- super tare frate

- sa-ti traiasca familia




Statusuri pentru facebook nr.8:

2 babe la cimitir..o intraba una pe cealalta da u catzi ani ai?;)),,,da aia:85 dc?..pai si dc te mai duci aks=))))




Statusuri pentru facebook nr.9:

am scris o compunere despre viata... si poate fi mai buna. [si compunerea si viata pt cn nu s-a prins:P]




Statusuri pentru facebook nr.10:

___[]~[:*]~ CeI cAre mA cRiTica si Ma inVidiAza ~[>:P]~___Vor dOAr sa mA scHimBe___PenTru cA vAD in miNe cEEa cE Ei nU vOr Fii niCioData [!!!!!]~[:*]~[]___




Statusuri pentru facebook nr.11:

nu ma doare ca vorbeshti prea mult atata timp cat nici tu nu te superi ca nu te ascult




Statusuri pentru facebook nr.12:

Multzi incearaka....

Dar nau harul....

Sa` copieze originalul




Statusuri pentru facebook nr.13:

2 PAC ,einstein a murit..........nici eu nu ma simt prea bine




Statusuri pentru facebook nr.14:

DND dau cu fixativ la rame...




Statusuri pentru facebook nr.15:

DND..beau nisip q ligheanu si crosetez apa minerala!




Statusuri pentru facebook nr.16:

gandeste-te inainte sa vb ,ca nu oi fi eu prostu da nici tu primul cu 3 coaie.In minte imi vin cuvinte ce spun sant primul drac ce se preface ca face pe sfantu




Statusuri pentru facebook nr.17:

Get drunk or die trying ;)




Statusuri pentru facebook nr.18:

Bea o cola sa-ti revi ...




Statusuri pentru facebook nr.19:

n'am bani de status, i-am cheltuit pe bautura




Statusuri pentru facebook nr.20:

Brb, particip la olimpiada "100 de metrii mers de smecheras".



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu