Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

dragostea




Statusuri pentru facebook nr.2:

Iubeste-ma astazi,iubeste-ma maine

Iubeste-ma dulce ca un inger

Cred in iubire,iar langa tine,

O mie de ani nu mi-ar ajunge {andra}




Statusuri pentru facebook nr.3:

59 de secunde din orice minut mi.as dori sa te sarut! [:x]




Statusuri pentru facebook nr.4:

duar atunci s`antamplat sa fiu shi` euu` pruasta,sa credd tot ce`ai zis tuu` odata...m`ai aburit asha sh` akm speri k va fi totul la fel?




Statusuri pentru facebook nr.5:

As vrea sa te fur din vise sa te aduc langa mine in realitate ca astazi te simpt aproape ca nu te pot inlocuii cu altu mi`ai patruns in suflet ca o raza de soare ce imi incalzeste trupul atunci cand mi`l atingi u... esti ca ghiocelul ce infloreste primavara...mic,fragil dar defapt rezistent..acesta esti..!!!:-*^_^




Statusuri pentru facebook nr.6:

alege ce iubesti si apoi iubeste ce ai ales:);)




Statusuri pentru facebook nr.7:

ti-as spune ca te iubesc... dar n-as putea* de cate ori te privesc imi zici ca n-ai de gand sa ma iubesti.




Statusuri pentru facebook nr.8:

iubeste natura si tot ce te inconjoara dar nu iubi baiatul ce vesnic te inseala




Statusuri pentru facebook nr.9:

daka mi-as dori cva ...stiu exact ce ash vrea...sa ajung in inimioara tah...unde intodeauna este nea...pe kre o s-o topesc...si in dar o sa primesc un pupik...pe al mew botik...:X




Statusuri pentru facebook nr.10:

m-as baga intro relatie serioasa dar nu stiu in a cui...




Statusuri pentru facebook nr.11:

- Tu reprezinti fumosul, blandetea si gingasia din viata mea. Fara tine viata mea ar fi cenusie dar cu tine.. e vie dulce si colorata. Puisor eu ma rog numai la un lucru, sa pot sterge o singura zi, un moment in care va trebui sa ma uit in ochi tai pentru ultima data si sa-ti spun adio… ca pe o lacrima...




Statusuri pentru facebook nr.12:

daca ai mai privi in urma,nu ai sa ma vezi plangand,ai sa-ti dai seama singurel,numai privind in okii mei.




Statusuri pentru facebook nr.13:

Te iubesk iti spun intr-o seqnda. . .dar k sa-ti demonstrez. . .imi trebuie toata viatza. . .




Statusuri pentru facebook nr.14:

preteneee...te yubim:*mult mult mult daaaaa...FACI CINSTE!!! :)) :)




Statusuri pentru facebook nr.15:

te iubesc mooolt ingeras:*:*:*:X:X:X




Statusuri pentru facebook nr.16:

din TORTUL meu ti as face o haina din ZILELE mele o viata




Statusuri pentru facebook nr.17:

Te iubesc e scris pe cer te iubesc iubirea mea si doar moartea ne va putea desparte




Statusuri pentru facebook nr.18:

[:(]MiE DoR De TiNE

MiE DoR De Noi

Te IuBeSk ShY Te VrEaU InApOi [:(]




Statusuri pentru facebook nr.19:

Ma intreb ce suflet ai

De poti uitari sa ma dai

Nu te doare inima

Sa ma vezi asa




Statusuri pentru facebook nr.20:

Alege ce iubesti si apoi iubeste ce-ai ales!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu