Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

stiu k ochii mei caprui nu sunt pe placul oricui...




Statusuri pentru facebook nr.2:

Mihaela fata buna,

umbla noaptea cand e luna...

pune mana si invatza, ca toti prostii te agata!




Statusuri pentru facebook nr.3:

.....putin rebel,...

de fel...ALTFEL!

..........

de nu,...sigur as fii robot

si nu m-ar durea nici macar in cot!




Statusuri pentru facebook nr.4:

Profesorul la ora de fizica intreaba elevii:

- Cine imi poate spune ce este vidul?..... La care Bula ii raspunde:

- Dom` profesor, am in cap dar nu va pot spune.




Statusuri pentru facebook nr.5:

am trecut de vreo ora sa-mi fac ITP-ul viselor.....;

mi-au spus k tre' sa umflu pneurile sperantzei,

altfel nu se mai poate,

e imposibil sa plec mai departe!




Statusuri pentru facebook nr.6:

Dnd invat sarpele sa mearga in maini ... :D




Statusuri pentru facebook nr.7:

Spargem geanuri

Spargem dinti

Si le spunem la parinti

Ca suntem copii cuminti




Statusuri pentru facebook nr.8:

Dak viatZza iTZzi Intoarce Spatele.....IA-o De fund:P:x




Statusuri pentru facebook nr.9:

Plin de shmecherytze

Prin cluburi de fytze,

Nu conteaza reputatzya,

La drq' cu educatzya,.....

La maaaaxxxyyymmm DYSTRACTZYA!




Statusuri pentru facebook nr.10:

nu sunt rea sunt smecherita si stiu sa ma fac iubita, hai sa facem o incercare sa vedem care pe care




Statusuri pentru facebook nr.11:

ce inseamna pt Tine verbul A FII? ... sau substantivul PRIETEN ... dar adjectivul FALS ?¿?¿?¿ ... hai sa facem o propozitie :D vrei? .. ESTI UN PRIETEN FALS !!!




Statusuri pentru facebook nr.12:

Este bine sa lasi bautura....dar este rau sa uiti unde ai lasat-o




Statusuri pentru facebook nr.13:

Fiecare trebuie sa creda in ceva.......eu cred ca mai bine as bea inca un pahar cu vin!




Statusuri pentru facebook nr.14:

tine minte 3 cuvinte____si de-s 4 tine minte__tine minte, tine minte, tine minte,...am uitat sa-ti zic ceva..stau prost cu matematica...___dak stau sa ma gandesc si romana tre so-n vatz




Statusuri pentru facebook nr.15:

ferestete de prieteni ca de dusmani te aperi singut......si ai incredere doar in cei care ti-au demonstrat ca sunt niste prieteni adevarati.........:):):)




Statusuri pentru facebook nr.16:

dincolo d moarte .... este zii..... dincolo d viatza este noapte .....




Statusuri pentru facebook nr.17:

T-imisoreana

E-ste



T-ara

U-nde

B-aietzi

S-aruta

C-ool

sticla de bere :))




Statusuri pentru facebook nr.18:

beau bere sa`l fac shpritz pe Jack`Daniels:P




Statusuri pentru facebook nr.19:

Sunt 1000 de persoane care vor sa ma invetze,sa ma schimbe cumva... Le dau la o parte si merg mai departe... E alegerea mea :)[by mitsu]




Statusuri pentru facebook nr.20:

Ridica-ma la cer!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu