Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

afi fost vei fi si veri ramane viata mea......pt bighi de la ramona




Statusuri pentru facebook nr.2:

Fiii sad razand mereu :-j.!!




Statusuri pentru facebook nr.3:

a-si face mila




Statusuri pentru facebook nr.4:

chiar dak meai gresit te voi erta cat voi putea k nu vreau sa te pierd iubirea mea...dak vei pleca eo in mormant voi intra fara dragostea ta




Statusuri pentru facebook nr.5:

Te iubesc pt ca:

-pt. ca esti cea mai importanta persoana din viata mea

-pt ca esti cel mai frumos baiat

-pt ca esti cel mai bun

-pt ca esti cel care ma iubeste cel ai mult



TE IUBESC PT CA TE IUBESC



::x:x:x



TE IUBESC ALEXX:xxxxx




Statusuri pentru facebook nr.6:

esti singur in fata dragostei atunci cind nu ai o persoana draga care sa te ajute la nevoi, sa te imparti cu fericirea pe care o ai, cind esti singur intr-o lume mare si fara sprijin. Atunci esti dezamagit, parasit si neiubit. Pentru a fi iubit si fericit trebue sa iubesti cu adevarat si ca sa nu-ti apara nici un obstacol in fata....




Statusuri pentru facebook nr.7:

Gelozia nu este lipsa de incredere este frica de a pierde pe cn iubesti!:((




Statusuri pentru facebook nr.8:

Am uitat sa visez dar cu tine pare totul atat de ireal..am uitat sa traiesc dar langa tine devin un nou nascut..am uitat sa zambesc dar langa tine am uitat daca am fost vreodata trista]




Statusuri pentru facebook nr.9:

dak il iubesti spunei..pt k mai tarziu vei regreta si el va fii al alteia...:X




Statusuri pentru facebook nr.10:

sange de taur bun pentru femei daca-l beau eu




Statusuri pentru facebook nr.11:

am vazut,facut prea multe sa nu ma schimbe




Statusuri pentru facebook nr.12:

nu imi pas, sa nu crezi ca ma faci geloasa, akm tiai ales drumul tau iar eu pe al meu, la inceput te iubeam nu stiu ce am avut atuncia in gand tu miai scris ca ma iubesti iar eu am `si eu` nush chiar nush ce a fost in gandul meu.akm am vzt la avatarul tau...o poza cu tn si o fata sio intre voi era o inimioara, in mijloc scria `te iubesc` ...imi pare rau ca am scris asa cva...




Statusuri pentru facebook nr.13:

Baieti k tne gasesc peste tot...:-j...Poti sa pleci ma doare-n cot...;;)...hai bye-bye...:-h...ramai q bne...vezi k intreaba curvele d tne...;))?):-j




Statusuri pentru facebook nr.14:

invatsaa s iubejti

jii s fii iubith:X

invatsaa satsii treiejtii viatsa:X

atunki cand ell

teaa ranith:X




Statusuri pentru facebook nr.15:

cand la ochii tai albastri eu ma gandesc

simt k inebunesc

si te mai tare te iubesc..

stii k eu te iubesc:X




Statusuri pentru facebook nr.16:

Sunt singura in singuratatea noptii,si ma tot gandesc la tine.As vrea k fiecare din univers sa-ti spuna k TE IUBESC.(LYLA)




Statusuri pentru facebook nr.17:

iubeste iubeste dar bn gandit nu spn iubit la orice tampit




Statusuri pentru facebook nr.18:

Imi curge o lacrima din ochi...si nu stiu ce e cu mine...dar un lucru sigur stiu...te iubesc numai pe tine...




Statusuri pentru facebook nr.19:

ACE,BRICE SI CARICE,LAME SI CHILOTI DE DAME:))=))




Statusuri pentru facebook nr.20:

frumoase



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu