Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

eo te iubesc dar uh n crezi asa ca ar fi bn sa crei si uh macar odata




Statusuri pentru facebook nr.2:

nu snt rea,snt smecherita,si stiu sa ma fac iubitha,hai sa facem o incercare,sa vedem,cre pe cre??




Statusuri pentru facebook nr.3:

dulce sau amara draguta sau vulgara raman originala




Statusuri pentru facebook nr.4:

Daca ai o fata ce sincer te iubeste Nu gresi sa o lovesti,pentru tine ea traieste!!.”




Statusuri pentru facebook nr.5:

Imi curge rimelul pe ochi si imi plang venele insangerate...plang pt ca sunt EMO nu pentru ca am luat 4 la mate...:((




Statusuri pentru facebook nr.6:

ha ha ha ..va rog radetzi...este o gluma!!!=))




Statusuri pentru facebook nr.7:

buna tatal tau e terorist?

pt ca u esti o bomba




Statusuri pentru facebook nr.8:

Vezi un om bun mai rar decat dinozauri x-(




Statusuri pentru facebook nr.9:

mersul la biserica nu te face credincios asa cum nici statul in garaj nu te face masina:D




Statusuri pentru facebook nr.10:

_|_




Statusuri pentru facebook nr.11:

De Ce sA NE MiNtZyM KnD nOi InKa Ne YuBym:X:X:X:X by ionelutza:P:P:P




Statusuri pentru facebook nr.12:

Mai bine sa taci si sa pari prost,decat sa vorbesti si sa dovedesti ca asa e. :)




Statusuri pentru facebook nr.13:

Sunt o fata ca oricare...

N-am nimic deosebit...

Ochii ca la fiecare...

Zambetul obisnuit.




Statusuri pentru facebook nr.14:

.°•. °•. °•. °•. KitTy .•° .•° .•° .•°.




Statusuri pentru facebook nr.15:

ai fost langa mine knd mi-a fost rau...ai fost langa mn knd mi-au furat hotzi portofeleul....ai fost langa mn knd mi-am busit masina.....Mortzii Matii imi porti ginion...:)):))




Statusuri pentru facebook nr.16:

foaie verde solzi de peste uite prostu cum citeste.




Statusuri pentru facebook nr.17:

nu sunt rau,sunt shmecherit,dar stiu sa ma fac iubit,hai sa facem o'ncercare care pe ceare




Statusuri pentru facebook nr.18:

sunt buna ...hai recunoaste ...sunt buna rau ...la citit waii{by andra(ada)}




Statusuri pentru facebook nr.19:

Unii se lauda ca au de toate, eu ma laud numai cu tine, eu de tine am parte, esti o tarfa pt mine...by canavarro




Statusuri pentru facebook nr.20:

ma doare in pula

ma doare in cur

ca tu nu trag pe nas tutun



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu