Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

Destinul meu va fi sa fiu ceea se stiu sa fiu...roiesc in jurul a tot ce e frumos...




Statusuri pentru facebook nr.2:

Te iubesc sarite-ar ochii pe peretii zugraviti,dar dak te vad cu alta te-am facut cartofi prajiti




Statusuri pentru facebook nr.3:

Cand nu ai nimic de spus...mai bine taci decat sa pierzi un bun moment de a tacea




Statusuri pentru facebook nr.4:

Fuck is nice,fuck is funny, When you fuck,you take some money. When you think the fuck is funny, Go to fuck and take the money!




Statusuri pentru facebook nr.5:

u don't know me so u can't judge me




Statusuri pentru facebook nr.6:

sunt un baiat finut.. am bani multi dar nu-mi ajung :))




Statusuri pentru facebook nr.7:

Atentie! Extraterestrii au venit sa caute noi forme de inteligenta pe pamant. Ascunde-te repede ca ne faci de ras!




Statusuri pentru facebook nr.8:

In loc sa fie pe santier, toti taranii stau acum pe Messenger.




Statusuri pentru facebook nr.9:

vreau un vot, vreau un vot, da-vas la toti peste bot




Statusuri pentru facebook nr.10:

La mine nu tzine!...Machiajul nu ajuta k sa-tzi maschezi tristetea din interior!




Statusuri pentru facebook nr.11:

..Ma uitam la soare asa de frumos si mare si a mai aparut din niciunde eclipsa; o admiram miraculos...insa ma insela,.... nu era eclipsa....




Statusuri pentru facebook nr.12:

fitze gesturui shi tupeu asta e talentul meu




Statusuri pentru facebook nr.13:

Motanul din mine vrea pisicutza din tine!!!:X




Statusuri pentru facebook nr.14:

nu te mai uita asa la statusul meu ca iar lesina si trebuie sa ii fac respiratie buson la buson si nu mai vreau!!!




Statusuri pentru facebook nr.15:

n-am nevoie de voturile voastre, mi le iau singur :P




Statusuri pentru facebook nr.16:

Nu conteaza sa fii Miss si sa fii plina de fitze,.. conteaza sa fii Miss intr-o lume plina de fitze.




Statusuri pentru facebook nr.17:

Nenorocita e gheatza,

Cum ne distruge ea viatza...

Ca-i cu whisky, gin sau rom

Te face din Om ...Neom!




Statusuri pentru facebook nr.18:

Uneori simt nevoia sa-mi bag picioarele în promisiunile facute mie insami..... si furculita in frisca din burta savarinei si........to live the moment!!!




Statusuri pentru facebook nr.19:

ma dau cu schiurile in congelator




Statusuri pentru facebook nr.20:

Fetele aU inCepUt sa faKaa ce vOOr ! :o:x:* tOtul e show.`!:X Sii baietii vOOr din nOu`! :X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu