Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

Nu te supara, Bianca, esti buna,... ce zici, nu vrei sa facem schimb de saliva???




Statusuri pentru facebook nr.2:

Gata, stop, nu mai turna, ajunge plin :-D:-D




Statusuri pentru facebook nr.3:

mihay




Statusuri pentru facebook nr.4:

Dragostea nu-i de mancare,.....dar de-o gusti,...E DULCE TARE!!!




Statusuri pentru facebook nr.5:

De ce majoritatea rapp-erilor asculta manele cand se imbata ?




Statusuri pentru facebook nr.6:

mess




Statusuri pentru facebook nr.7:

SUTUL IN FUND...inseamna progres,...te-mpinge in fatza!!!




Statusuri pentru facebook nr.8:

Ma scot fetele-n oras,..

Eu cu masina,

Ele cu benzina,...

La terasa tot ele,

Ca doar plimb d'alea cu lovele...




Statusuri pentru facebook nr.9:

Dak aveam in viatza norok de bani cum am norok de prosti,...k tot norok se cheama!




Statusuri pentru facebook nr.10:

prostul e prost pan' la moarte,...

daca-i prost nu ai ce-i face




Statusuri pentru facebook nr.11:

Simplă în cel mai complex m0d,timidă cu un tupeu fantastic,energică într.o lene n0t0rie,zăpăcită în cel mai serios m0d,0ptimistă în cel mai pesimist f3l p0sibil,rea dar totuşi bună!




Statusuri pentru facebook nr.12:

Nu vreau sa fiu dur cu tine prietene dar ESTI PROST !...




Statusuri pentru facebook nr.13:

CE-I PE JOS, NU SE MAI IA!....

Spunea demult bunica, cand imi scapam in colb cate o acadea.

Si-acum,....eo nu stiu ce sa fac,.....ca mi-a cazut pe jos gagica,....de beata ce era.....




Statusuri pentru facebook nr.14:

Papusha,....ce te uitzi asha fix la mine,...te-ai emotionat?

.....Vezi k-ai uitat sa clipeshti...si-tzi dau lacrimile!




Statusuri pentru facebook nr.15:

Fizicul intrece Logicul:))




Statusuri pentru facebook nr.16:

zwzw_klaw dak vrei sa vb k mn




Statusuri pentru facebook nr.17:

te iubesc

te iubesc

te iubesc



de ce dreaq mai glumesc




Statusuri pentru facebook nr.18:

citesc printre randuri mesajele tale,....

tu-mi ceri mereu sa-ti scriu si eu mai mult,...

Dar hai,...nu fii nasoala,

A scrie MUUUULT imi aminteste de scoala!




Statusuri pentru facebook nr.19:

stiti dc o mers bula la baie?...........Nici io nu stiu, ca era inchisa usa :))




Statusuri pentru facebook nr.20:

ash gandi da' n-am cu ce,

mi-o ramas num'o carcasa,

asha k ....nu-mi pasa!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu