Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

Nu vreau sa te mai pierd,

K astfel o sa incep sa cred...

K odata cu plekrea ta,

Va disparea sh fericirea mea.




Statusuri pentru facebook nr.2:

mi-e

dor de tine, viata mea!




Statusuri pentru facebook nr.3:

Eu n-o sa-mi fac un cerc de prieteni,

Eu o sa-i pun intr-o elipsa,

K nu-mi sunt toti la fel de-apropiati:

Unii doar ma cauta atunci cand au o lipsa.




Statusuri pentru facebook nr.4:

de maine te-asteapta un veac de fericire...

dar spune-mi azi, spune-mi te rog, ...

k ramai cu mine!




Statusuri pentru facebook nr.5:

Degeaba imi doresc

Degeaba te iubesc

Daca tu nu esti cand am nevoie de tine

Vreau sa-ti aud glasul

Vreau sa iti simt vibratiile corpului,

Sa te ating...

Nu imi doresc nimic mai mult

Decat sa fim iarasi doar noi 2

Sa ne sarutam cu pasiune,sa ne atingem cu pasiune

Sa ne iubim pana in zori

De ce nu esti?

De ce nu vii..?

De ce ma lasi sa te astept?

Chiar nu ti-e dor de-al meu parfum...?

Chiar m-ai uitat?

Eu te astept si vreau sa vii

Sa fim din nou acei copii

Sa ne iubim ca si in prima zi

Sa ne dorim mai mult...mai mult

Cu fiecare minut:*




Statusuri pentru facebook nr.6:

te-am vazut,si te iubesc ..tu imi faci semne..imi spui k ma placi ...dar pana la urma te abtii si taci...nu iti mai pasa..si renunti la tot pt o alta fata...de mn iti bati jok in contiunuare...iar eu fraiera ce sunt intru in jok si sufar dar gata ..adio, s-a terminat..:x




Statusuri pentru facebook nr.7:

Daca nu eu atunci cine si-ar da viata pt tine? Daca n-ai fi tu as muri! Tu stii cum sa te porti cu mine cand mi-e greu, imi face bine chipul tau, imi alina sufletul!




Statusuri pentru facebook nr.8:

iubirea nu are o limita anume , singurul lucru pe care trebuie sa il faci este sa iubesti in continuare si acea iubire va inflori :*




Statusuri pentru facebook nr.9:

Tu esty steaua de pe cer...ingerul din sufletu meu...m-am indragostyt si nu-mi pare rau,... esty alesul inimii mele...te iubesk si vreau sa fii langa mine....




Statusuri pentru facebook nr.10:

iubirea fara sarut e un lucru neplacut, ca un clopot ce nu suna, k o noapte fara luna




Statusuri pentru facebook nr.11:

simt de-o vreme o raceala in inima ta,...

incerc sa te acopar,...sa ne acopar cu inima mea,... DARRR...

PLAPUMA NU NE MAI AJUNGE ,.... SI NI-I RACOARE,......APOI FRIG LA AMANDOI !




Statusuri pentru facebook nr.12:

DACA AR FI CINEVA PE LUME CARE SA TE IUBEASCA AS FI EU...DACA AR FI CINEVA PE LUME CARE SA TE IERTE PT A I-AI GRESIT ENORM ACEEA AS FI EU...PT CA CINE TE IUBESTE FACE ORICE SA FIE CU TN...TE BESK!!!:*:*:*




Statusuri pentru facebook nr.13:

Luni e prima noastra zi de iubire,

Marti si miercuri iarasi e nebunie,

Pana vineri vom afla ce e bine

Iar in weekend, yo te aleg tot pe tine!




Statusuri pentru facebook nr.14:

Atunci cand nu stie ce simte..cand greseste si minte... cand iubirea se duce...cand lacrimi ti-aduce.,.ofera-i doar dragostea ta!...

Atunci are nevoïe de ea!

O femeie in viata ta

E ca focul, nu uita!

Chiar de sufera si plange

Vointa femeii invinge.




Statusuri pentru facebook nr.15:

DACA TU II SPUI PRIETENULUI TAU SA SE COMBINE CU UNA DE 75 DE KG, CE TI-AR FACE PRIETENUL TAU ?




Statusuri pentru facebook nr.16:

te-am iubit mai mult k viata mea...pakt k ti-ai batut joc de relatia noastra...aqm degeaba te intorci la mn si iti pare rau, e dj altul in locul tau...ti-a luat mult timp k sa iti dai seama kt am tinut la tn si iti pare rau....el ma iubeste si stie sa ma pretuiask...




Statusuri pentru facebook nr.17:

a iubi e bine dar sa stii pe cine,.....

nu roade galosii ku toti rapanosii




Statusuri pentru facebook nr.18:

Iubirea incearca tot ce iarta firea....




Statusuri pentru facebook nr.19:

am un buchet, dar nu e perfect, o floare lipseste, .......se numeste




Statusuri pentru facebook nr.20:

esti frumoasa si pufoasa,..... du-te-ncolo ca esti grasa



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu