Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

A trecut o vreme,........ o dragoste,... două

şi eu tot bâjbâiam prin întuneric, dupa TINE, cea noua!




Statusuri pentru facebook nr.2:

esti o floare esti un crin ai parfumul cel ma fin




Statusuri pentru facebook nr.3:

Don’t love & cry….. fuck and smile




Statusuri pentru facebook nr.4:

de la criza asta nici sts nu mai am




Statusuri pentru facebook nr.5:

IUBIREA E UN OCEAN CE MULTI VOR SA-L TREAKA, DAR PANA PE CELALALT MAL, APROAPE TOTI SE-NEAKA




Statusuri pentru facebook nr.6:

"Iubind în taina am pastrat tacere,

Gandind ca astfel o să-ti placa tie,"..............................



.....oricum, n-as putea spune mai bine decat El ce simt acum!!!

("EL" -Eminescu)




Statusuri pentru facebook nr.7:

Asha k de Dragobete,.....

ma imbat shi ma pun la somn

......de suparare, nu de alta!




Statusuri pentru facebook nr.8:

De ce barbatilor intelectuali si sofisticati le plac femeile vulgare.......femeile mahalagioace,..... femeile isterice, dar „usoare” la minte si care sunt preocupate numai de ultima fitza de club… ?




Statusuri pentru facebook nr.9:

Talhar sentimental ce-mi esti,......m-ai jefuit din toata inima!




Statusuri pentru facebook nr.10:

Ghitza,........uite, azi mi-am luat fustitza

Las-o naibii de portita,......

Ne vedem la gradinita.




Statusuri pentru facebook nr.11:

recunosc, in general baietii sunt porci dar nu numai ei sunt de vina; in cazul meu eu am fost cu o fata iar cand am ajuns la prietenul meu acasa ghiciti pe cn am gasit sarutandu-l pe prietenul meu?




Statusuri pentru facebook nr.12:

O gaina si-un cocos se iubeau de zor in cos....iar o fata si-un baiat se iubeau....:)):)):))vot plz




Statusuri pentru facebook nr.13:

un cimitir




Statusuri pentru facebook nr.14:

te ador te ador te ador,esti unu la un milion...te iubesc te iubesc te iubesc ca tine nu mai gasesc....:-*:-*




Statusuri pentru facebook nr.15:

Astazi o alta zi pentru noi inceputuri , eri am spus :"Spun lucrur" , maine ma uit la tine si incep sa rad chiar daca na's vrea sa rad si spun fiindca spun si nu pot sa mint si jur ca fac ce ma taie capu' chiar daca stiu ca platesc cu un pret scump




Statusuri pentru facebook nr.16:

de cand te-am vazut

am vrut sa te sarut

sa-ti spun ca te iubesc

si de tine nu vreau sa ma deslipesc




Statusuri pentru facebook nr.17:

knd pe tn te-am vazut

Sufletul meu te-a placut

Inima ta si figura

ochii tai frumosi si gura




Statusuri pentru facebook nr.18:

despre tata




Statusuri pentru facebook nr.19:

Voi scrie pe CER cu litere de AUR sa stie intreaga lume cat TE IUBESC si cat mi-e dor de TINE.....si cuvintele mele sa ramana pentru totdeauna dinkolo de timp si spatiu.:-*:-*




Statusuri pentru facebook nr.20:

Iubeste bäiatul care îti spune cä esti frumoasâ



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu