Statusuri:pentru fete si baieti

Statusuri pentru fete si baieti nr.1:

Bai ce greu e sa scrii statusuri .......mult mai usor e pentru voi ca le cititi !$




Statusuri pentru fete si baieti nr.2:

In scolile din ziua de azi... profesorii intretin tot mai des raporturi sexuale cu elevii. Profii ne f*t la cap... iar pe noi ne doare`n c*r




Statusuri pentru fete si baieti nr.3:

prea prost k sa fii light :)))




Statusuri pentru fete si baieti nr.4:

itzi dai prea multa importantza cnd defapt esti doar o zdreamtza




Statusuri pentru fete si baieti nr.5:

De multe ori ma trezesc ca ratacesc spre ale amintirilor carari cu sufletul infipt in nori




Statusuri pentru fete si baieti nr.6:

sa iert?...tot timpul :-j

sa uit ?..niciodata!x(




Statusuri pentru fete si baieti nr.7:

voi ma muscati de c*r ca niste caini, eu ma pish, dau noroc cu voi si-apoi ma spal pe maini. arssura rulez!




Statusuri pentru fete si baieti nr.8:

Un cerc de prieteni nu il faci cu compasul.




Statusuri pentru fete si baieti nr.9:

Te iubesc de "nu mai pot"

Ca un "porc" cu sarma-n bot!

Doar tu m-ai facut aseara

Porc,..k ma port ca la tara!

Mie-mi spui k is jegos

Da' banii mei n-au miros?




Statusuri pentru fete si baieti nr.10:

cand am fost cu tine mam simtit bine acum ca ai plecat ma simt minunat




Statusuri pentru fete si baieti nr.11:

sunt smecher si sunt stilat

doar pentru ca sunt barbat

daca ai treaba cu mine

da-mi un buzz daca te tine




Statusuri pentru fete si baieti nr.12:

TOATA JUDECATA UNUI BARBAT ... NU VALOREAZA CAT ZAMBETUL UNEI FEMEI




Statusuri pentru fete si baieti nr.13:

CAUT FATA MARE !!!




Statusuri pentru fete si baieti nr.14:

viata nu e roz...o vopsesc eu:D:D:D:D(vot plz:o3)




Statusuri pentru fete si baieti nr.15:

Afară plouă, și-n mine la fel,

Dar mi-am pictat soarele-n tavan,

să am cer senin;

Mi-am pus iluzii-n buzunar,

ca să fie plin;

.................. În fine,

Mi-am fabricat o stare de bine,

și-acum sunt OK!




Statusuri pentru fete si baieti nr.16:

caut nora ptr mama si dau si 1.000.000 euro celor care nu citesc acest status...




Statusuri pentru fete si baieti nr.17:

baietzi cred k sunt smecheri...bine sa recunoastem k uni sunt..dar fetele sunt mult mai smechere ...si stiti de ce...K va manank bani prostilor




Statusuri pentru fete si baieti nr.18:

i am the best and f*ck the rest...




Statusuri pentru fete si baieti nr.19:

Dak vrei sa-mi dai un sarut zi- mi cu o jumate de ora inainte sa-ti dau bilet sa stai la rand!!!




Statusuri pentru fete si baieti nr.20:

Culmea tupeului: Sa "faci ceva" la o usa dupa care sa bati si sa ceri hirtie!

Culmea culmii tupeului: Sa mai bati o data si sa zici ca nu ti-a ajuns!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu