Statusuri:pentru fete si baieti

Statusuri pentru fete si baieti nr.1:

Sunt o mik vrajitoare cine ma saruta moare ; un baiat ma-a sarutat 7 zile a oftat ...:-*:-*:-*




Statusuri pentru fete si baieti nr.2:

Am InVatAt Ca Te DeScUrCi Si Ti`E dE fOlOs FaRmEcUl CcA 15 mInUtE

DuPa AcEeA, iNsA, aR fI bInE sA sTiI cEvA.




Statusuri pentru fete si baieti nr.3:

Te iubesc,te ador, ca pe o roata de tractor; te iubesc la nebunie ca pe dracu' intr-o cutie

vot te rog




Statusuri pentru fete si baieti nr.4:

misto statusuri




Statusuri pentru fete si baieti nr.5:

cea mai infidela amanta a omului este SPERANTA...te insala zilnic si totusi traiesti cu ea toata viata...




Statusuri pentru fete si baieti nr.6:

nu iubi cand esti eleva ....k nu faci nik in teza.....stai cu gandul la baieti si.....cu ochii pe pereti




Statusuri pentru fete si baieti nr.7:

Mor de foame care imi gateste in schimb pot spala vase, sterge geamul, aspira prin casa, sterg mobila etc etc ... contactati-ma pe 0742 128 174




Statusuri pentru fete si baieti nr.8:

Mai bine mor in picioare decat sa traiesc in genunchi.




Statusuri pentru fete si baieti nr.9:

sunt o fata indiferenta

nu suport sa fiu atenta!!

cand vb cu tn thu taci!!

nu suport sa te prefaci!!

vot plzz;)daka va plake;)




Statusuri pentru fete si baieti nr.10:

Te crezi in stare sa ma poti judeca? Incearca... dar mai intai fa o analiza avand ca subiect de studiu persoana ta!!




Statusuri pentru fete si baieti nr.11:

nu iubi un fotbalist ca e lucru foarte trist cand e dragostea mai duce isi ia mingea si se duce:D




Statusuri pentru fete si baieti nr.12:

Cand eram mic credeam ca faima si banii ma vor face fericit ..acum ca am crescut .. am realizat ca asa este




Statusuri pentru fete si baieti nr.13:

sunt un diavol,sunt un inger,unii zic k sunt un sfant. sunt in visele femeilor de pe acest pamant...




Statusuri pentru fete si baieti nr.14:

Ia Taci shi CiTeSthE aici!

Si No Boy,No GiRL

Si No Girl,no Love

Si no LovE,No amoR

si No aMoR,no SEX

Si No SEX...No PrOBlEM!!!!




Statusuri pentru fete si baieti nr.15:

barbati sunt niste magicieni...te f.t si dispar




Statusuri pentru fete si baieti nr.16:

Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.




Statusuri pentru fete si baieti nr.17:

Te iubesc, te ador, du-te Draku te omor !!!:)) ..............imi pare rau de msj dar asta e, imi pare rau pt iubitzica mea :))




Statusuri pentru fete si baieti nr.18:

Prietenii adevarati,.....nu se uita dak ai sau nu bani,.....EI DOAR TRAG CU OCHIUL !!!




Statusuri pentru fete si baieti nr.19:

In sfarshit!....dupa atatzia ani de scoala mi-am castigat dreptul de-a nu face nimik!




Statusuri pentru fete si baieti nr.20:

Sunt o fata de pus in rama, nu ca orice panarama; zdrentele ma invidiaza, ele ma barfesc si barfa lor ma face sa ajung mai presus decat ele.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu