Statusuri:pentru fete si baieti

Statusuri pentru fete si baieti nr.1:

Am gasit in geanta ta multa branza telemea si in telefon la tine salam, branza si masline....




Statusuri pentru fete si baieti nr.2:

Intr-o buna zi itzi vei pierde shi banii shi memoria.....shi parul, shi dintzii, .......doar un lucru nu: "corpul tau sexy",..... k nu potzi pierde ce n-ai!




Statusuri pentru fete si baieti nr.3:

:X:XAfara ninge linistit, in casa arde mama, iat tata`i spanzurat de bec si eu ma tai cu lama :X:X




Statusuri pentru fete si baieti nr.4:

Te chinuie talentu' ? Hai la tata!




Statusuri pentru fete si baieti nr.5:

Tre\ sa recunoastem: psihologu-i psiholog.....cand intra la el o tipa mishto nu se uita la ea,....ci la reactia barbatilor din jur...(dak sunt p-acolo!)




Statusuri pentru fete si baieti nr.6:

De ce ti-e teama ?

Ca stiu sa fac bani gramada.....

Dak vrei, poti sa te uiti la mine-n cazier

...... nimic banal!

Doar dak-i pui coperta, o sa ai codu' penal!




Statusuri pentru fete si baieti nr.7:

.....Shi vine unu si-mi spune ca a muncit 3 ani de zile ca nebunu, ca a dat din coate si toate cele sa-si ia o masina, una decenta nu vreo masina a visurilor, si mai avea un pic si plangea langa ea...... pai sa moara familia mea de nu prefer sa mor sarac lipit pamantului cu ce-am pe mine si-n valiza decat sa mor si sa las in urma mea … o masina..... gen .... asta e rodul muncii mele!




Statusuri pentru fete si baieti nr.8:

eu vampir tu dracula

eu sug sange

tu sugi guma




Statusuri pentru fete si baieti nr.9:

αм νяαנєαℓα ηє¢єѕαяα ρт σяι¢є ∂σмηιѕнσαяα




Statusuri pentru fete si baieti nr.10:

Te iubesk si u nu dai nici un semn de viatza :):):):):):) ByDan id mess dan_dolce_gabbana




Statusuri pentru fete si baieti nr.11:

ma uit la soare te vad pe tine,ma uit la luna te vad pe tine,ma ui in departare te vad pe tine da date dracului din fata mea




Statusuri pentru fete si baieti nr.12:

DND mamaia la PC ....nu da BUZZ ca face infart




Statusuri pentru fete si baieti nr.13:

hai sictir la mata in cimitir:))




Statusuri pentru fete si baieti nr.14:

Noua nu ne e frica de munca......doar stim sa ne ferim de ea.




Statusuri pentru fete si baieti nr.15:

nu ai altceva de facut decat sa citesti statusul meu???




Statusuri pentru fete si baieti nr.16:

avem ieepurashii playboy care dau din popouu

o ardem VIP :))

veezi fa ce`ai fakt dn mnee?=)))




Statusuri pentru fete si baieti nr.17:

Ce dor mi-e de tine, sa ma incalzesti, sa dormim impreuna...draga mea PIJAMA




Statusuri pentru fete si baieti nr.18:

PoTi MaI muLt DeCaT cReZi !!! bbbby parfum de indiank :*




Statusuri pentru fete si baieti nr.19:

maine vin cu parul cret,.....si-ti fur rata din cotet,...da' ma jur ca nu ti-o fur .....si ....




Statusuri pentru fete si baieti nr.20:

Curios,.....ne trebuie doi ani sa invatam sa vorbim si intreaga viata sa invatam sa tacem.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu