Statusuri:pentru fete si baieti

Statusuri pentru fete si baieti nr.1:

foaie verde puisor uitr prostu da iggnore :D




Statusuri pentru fete si baieti nr.2:

Number of sheep in the mess, if you jumped, you goat! Stay one day ... : D




Statusuri pentru fete si baieti nr.3:

Iti iubesc buzele knd imi sugi p-la ! :X




Statusuri pentru fete si baieti nr.4:

funnhy




Statusuri pentru fete si baieti nr.5:

zice un hotz: nu misca k esti mort... zice omul: ba esti u prost k dak misc inseamna ka is viu....:))




Statusuri pentru fete si baieti nr.6:

....hmmm cu mult sti si cu tupeu fetitza a'la chanel...vb pe la spate ca ti le intorc pe toate...:))...nai valoare gura mica esty ca orice prefacutha...nai valoarea mea se stie am prea multa meserie..;)hai sictir..




Statusuri pentru fete si baieti nr.7:

vrei sa'ncerci da nai curaj, vrei s'atingi da totul i'un miraj, renunta la vise interzise sunt doar idei fixe ce nu pot fi atinse




Statusuri pentru fete si baieti nr.8:

₣ΆÇ çǾ₤Єçţľŀ Ðξ Δmļnτļřĺ uŖÁ†Є :d




Statusuri pentru fete si baieti nr.9:

tai-o ca am facut scoala de nija




Statusuri pentru fete si baieti nr.10:

Tu esti drac

Eu sunt dracula

EU sug sange

Tu sugi p**a




Statusuri pentru fete si baieti nr.11:

Nu te dor picioarele ?...De ce?..Fiindca umblii toata ziua prin mintea mea!




Statusuri pentru fete si baieti nr.12:

Chiar de ai vrea nu ma poti invinge

Eu sunt un geniu ,in schimb tu nu esti decat un PAPA lapte:*!




Statusuri pentru fete si baieti nr.13:

un manelist zike sa stay si uzzi sike sa mergi ce face dak ejty kokalar si askolty si una ji alata !!te spanzuri!!




Statusuri pentru fete si baieti nr.14:

colo sus in cimintr sta mata cu un vanpir daca tipa la mine ma dezbrca si arat pula




Statusuri pentru fete si baieti nr.15:

Dute tare,vino lent

Pentru mine nai talent ...

Te dobor dintro miscare

Ca sunt fata cea mai tare !!




Statusuri pentru fete si baieti nr.16:

Nu sUnT ReA SoNt sMeChErItA SI dE tOty mA fAc iUbItA Nu mA cReZi hAi lA InCeRcAre sa VeDeM CaRe pe caRe ;):);)




Statusuri pentru fete si baieti nr.17:

colo sus in cimitir

stau mormintele in sir

dak faci mijto de mn

fac un lok sh pt tn;)




Statusuri pentru fete si baieti nr.18:

mie nu imi plac numa mahari tu nu faci parte dintre ei:P




Statusuri pentru fete si baieti nr.19:

_)_ indreapt`o...




Statusuri pentru fete si baieti nr.20:

viata e frumoasa azi..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu