Statusuri:pentru fete si baieti

Statusuri pentru fete si baieti nr.1:

nu asc manele ca virusati calcu :D




Statusuri pentru fete si baieti nr.2:

Welcomee..` Hai pa..:-h




Statusuri pentru fete si baieti nr.3:

sunt prost?..............hmmm.:))....eu nu prea cred...........tu esti prost ca imi citesti statusul..:=:)):)):))




Statusuri pentru fete si baieti nr.4:

nu sunt rea sunt smecherita si stiu sa ma fac iubita \,hai sa facem o incercare sa vedem care pe care




Statusuri pentru fete si baieti nr.5:

I heard u say!! HEY Hey nesatuloooo




Statusuri pentru fete si baieti nr.6:

Friends are 4 ever, Boys are whatever




Statusuri pentru fete si baieti nr.7:

A,C si D noi va spunem muieee




Statusuri pentru fete si baieti nr.8:

m-am nascut sa fac fitze nu sa te suport!!!




Statusuri pentru fete si baieti nr.9:

eu cind vreau sa fluier fluire




Statusuri pentru fete si baieti nr.10:

brb sunt cu vaca la benzinarie




Statusuri pentru fete si baieti nr.11:

nu trebuie sa-mi caut jumatatea ca mama m-a facut intreaga...




Statusuri pentru fete si baieti nr.12:

aoleu o beea......stii care?......te-ai nascut tu......cerul negru,ploua si trebuie sa mori uratanie




Statusuri pentru fete si baieti nr.13:

misto cool marfa




Statusuri pentru fete si baieti nr.14:

Fite gesturi si tuoeu asta e talentul meu pe ecran da foarte bine o printesa asa ca mine stiu san vart totul pe loc dobor prostii dintr-un foc sunt fetita smecherita hai fa pasi si gura mica...:X:X:X




Statusuri pentru fete si baieti nr.15:

nu te mai uita atat.......k te bat....

la naiba in puii mei.....by ione




Statusuri pentru fete si baieti nr.16:

Eu fac ce vreau :X

Tu doar ce poti ;)




Statusuri pentru fete si baieti nr.17:

te iubesc , te ador ca pe-o roata de tractor. :D




Statusuri pentru fete si baieti nr.18:

dnd,,,mananc guma..:))))))))))))




Statusuri pentru fete si baieti nr.19:

Jucam X-0? Eu pun X ..tu te pui pe tine! :*




Statusuri pentru fete si baieti nr.20:

Spersanuitiiapreamulttimpsacitestiaceststatus



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu