Statusuri:pentru fete si baieti

Statusuri pentru fete si baieti nr.1:

nu ai tu scoala cata vacanta am eu




Statusuri pentru fete si baieti nr.2:

A iubi,inseamna a traii in lacrimi :X:X:-*




Statusuri pentru fete si baieti nr.3:

SuNt FaTa SmEcHeRiThA sI iUbItHa

MiRuL MeU aRe VAlOaRe NiMeNi Nu'L aRe[:X][:x][:X]




Statusuri pentru fete si baieti nr.4:

Un roman si-a luat BMW X5 si l-a tunat pana l-a fakut ARO

By STorm




Statusuri pentru fete si baieti nr.5:

Un om poate sa faca flotari . dar nu se inpinge pe el .inpinge pamantul in jos




Statusuri pentru fete si baieti nr.6:

am nv de 1min sa-ti stric dimeneata si 2legate sa te fac sa-ti uiei viata




Statusuri pentru fete si baieti nr.7:

Vine Profu' groaza mare in ghiveci se usca` o florare deschide brusc catalogu` si incepe monologu` ca nu's florile udate ca ferestrele sunt sparte ca perdelele sunt rupte ca la noi in cls pute ca nu suntem patrioti ca noi suntem idioti vede banca e pictata cu tot soiul` de desene unele sunt chiar obscene si se apuca de predat o lectie de rahat!




Statusuri pentru fete si baieti nr.8:

PUMNUL= Este partea principala de vorbire care muta maxilarul dintr-o parte in alta si le da vacante lungi dintilor si maselelor...:D:D:D




Statusuri pentru fete si baieti nr.9:

ce faci




Statusuri pentru fete si baieti nr.10:

Duc gunoiu', te las undeva??




Statusuri pentru fete si baieti nr.11:

beau orice de la motorina in sus...




Statusuri pentru fete si baieti nr.12:

iate dupa mine daca vrei sa-ti mearga bine..by pitic




Statusuri pentru fete si baieti nr.13:

am combinatia devastatore de forta minte si cuvinte vrazesc orce fata doar din 2 cuvinte ;)




Statusuri pentru fete si baieti nr.14:

..`! Te adorr`..Te Admir` ` Te` plac`...Te vreau` Kat` Mai Apropape`!!E ciudat` Si` nu`IntzeleG ..`AM o Ob$esiee` Pt tyne`!




Statusuri pentru fete si baieti nr.15:

Viatza`i scurta shi merita sa o traiesti ; Confrunta toate greutatzile ce le intalnesti ... E foarte important , sa invetzi cum sa trisezi Sa nu abandonezi un joc pe care il pierzi ...




Statusuri pentru fete si baieti nr.16:

Si cand Plang eu Rad :))




Statusuri pentru fete si baieti nr.17:

Un iepure se duce la magazin sa isi cumpere faina pentru a face clatite...Cand a ajuns acasa si-a dat seama ca nu are tigaie.El se gandeste"ia sa ma duc eu la urs ca el sigur are o tigaie"...Pe drum el spune"dar daca ursul imi cere 10 clatite?dar daca ursul imi cere 15 clatite eu ce mai mananc?dar daca ursul imi cere toate clatitele?"Ajunge iepurele la usa ursului,bate la usa si raspune ursul,iepurele ii spune"Bai ursule,imi bag p*la in tigaia ta"




Statusuri pentru fete si baieti nr.18:

de cate ori ma vetzi privii k ura sau manie de-a tatea ori intzi voi zambi k multa simpatie....




Statusuri pentru fete si baieti nr.19:

___[]~[:*]~ CeI cAre mA cRiTica si Ma inVidiAza ~[>:P]~___Vor dOAr sa mA scHimBe___PenTru cA vAD in miNe cEEa cE Ei nU vOr Fii niCioData [!!!!!]~[:*]~[]___

by Deea Love :x




Statusuri pentru fete si baieti nr.20:

~[:X]FaTa...TaLeNtAtA...:*dIn...ReViStE:pdEcUpAtA[:*]~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu