Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

cand crezi ca esti cel mai tare, aduti aminte ca esti doar un prost




Statusuri pentru messenger nr.2:

~~~****ViAtZa e Un jOc.;).....JoAcA-l PaNa La CaPaT****~~~




Statusuri pentru messenger nr.3:

dak ai chef de vb buzz me;;)istoria se repeta k mn poti sa afli




Statusuri pentru messenger nr.4:

versuri




Statusuri pentru messenger nr.5:

salut la cei care ma cunosk si ,norok la cei care ma stiu...




Statusuri pentru messenger nr.6:

Viata e un jok de kkt dar macar are grafik buna.;);)




Statusuri pentru messenger nr.7:

totul a fost frumos p mess,dar cand ai intrat uh sa terminat tot.Toata lumea a iesis si sau dat pe invizibil!!!:D




Statusuri pentru messenger nr.8:

te iubesc ...hooo k glumesc!




Statusuri pentru messenger nr.9:

intotdeauna am capul sus ori ce ar fi !!!!




Statusuri pentru messenger nr.10:

dak vrei sa fi fericit o clipa, razbuna-te... dak vrei sa fi fericit o viatza, iarta... k loomea sah t ia drept prost;)




Statusuri pentru messenger nr.11:

Nu sunt dezaxat; de vina e axa pamantului, care e stramba...




Statusuri pentru messenger nr.12:

Daca as avea fata ta mi-as da parinti-n judecata!




Statusuri pentru messenger nr.13:

o laba la timpul ei face cat zece femei




Statusuri pentru messenger nr.14:

te invit in iadul meu ca sa il faci un rai ;)




Statusuri pentru messenger nr.15:

imi spuneti ca nu ma suportai,dar stati,stati si va holba-ti,parca mi-ati fi fratii




Statusuri pentru messenger nr.16:

ai grija de bestia taca te doare inima atucni cand te uiti la printesa mea




Statusuri pentru messenger nr.17:

fitze,gesturi si tupeu asta e talentul meu




Statusuri pentru messenger nr.18:

Te iubesk ca in prima zi de divort:)):))!




Statusuri pentru messenger nr.19:

da da esti un fraier nu uita ..ma pis pe fata ta!!




Statusuri pentru messenger nr.20:

te iubesk foarte mult iubirea mea :X:X:*:*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu