Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

A cazut si ultima petala dea trandafir... a cazut si sa pierdut mandra in toiul nopti tarzi de toamna




Statusuri pentru messenger nr.2:

in drum spre scoala am gasit o portocala si pe coaja ei scria "hai te rog nu ma uita":X ^_^ [by Maria]




Statusuri pentru messenger nr.3:

te iubesc inima mea




Statusuri pentru messenger nr.4:

nu mai este nevoie de nici un cuvant sa arati cat il/o iubesti ..te iubesc este de ajuns




Statusuri pentru messenger nr.5:

In alte zile amare in care te-am iubit si clipele-npreuna mi le-am amintit.Acum primul sarut este clipe amintite.Imi amintesc de tine si zilele frumoase.si chipul tau il vad oriunde.Dar e o zi de maine




Statusuri pentru messenger nr.6:

astazi e timpul se traiesc ceea ce simt pentru tine...sa-mi implinesc acest vis ca sa fiu toteauna langa tine....sa nu ascund ce gandesc si sa spun ceea ce simt pentru tine....sa rup rutina ,sa nu traiesc departe de tine...astazi vreau sa te imbratisez si mor dupa tine.....dar esti foarte distant/a si vreau sa traiesc macar putin cu tine dar nu te gasesc,.......eu simt ceva foarte puternic,vreau doar sa te am eu stiu ca pot sa te fac fericit/a........dragostea e o noua lume....




Statusuri pentru messenger nr.7:

Am iubit doamne si eu odata in viata,un baiat cu ochii verzi,ce-mi spuneau ca trebuie sa fie ai mei.Mi-am facut vise si mii de vise.Noaptea nu aveam somn,ma gandeam la numele lui.La-m vazut cu dusmanca mea sarutanduse,mi s-a rupt inima in mii de bucatele.Dupa 2 ani de vise ma-m indragostit iar de alt baiat si nici nu vb pntrk ne este rusine.Ne mai zambim,dar nui nimik.:x




Statusuri pentru messenger nr.8:

Tu ma faci sa rad, Tu ma faci sa plang, Tu ma faci sa simpt ca traiesc, Tu ma faci sa strig Te Iubesc !!! :X:X




Statusuri pentru messenger nr.9:

TEAM IUBIT TE IUBESK SI TE VOI IUBI MEREU ANGERASUL MEU SKUMP TU ESTI AERUL PE KARE AL RESPIR TU ESTI SI LUNA SI SOARE AN VIATA MEA TU PT MINE ANSEMNI TOT TE AMO




Statusuri pentru messenger nr.10:

ma uit la luna luna-i sus

ma uit in grajd boii nus

ma uit la tn tu esti goala

si mie nu mi se mai scoala




Statusuri pentru messenger nr.11:

I-am cerut lui Dumnezeu o floare, si mi-a dat o gradina, I-am cerut lui Dumnezeu un pahar cu apa si mi-a dat un ocean, I-am cerut lui Dumnezeu un Inger si mi te-a dat pe TINE:X:X:X:X:*:*:*




Statusuri pentru messenger nr.12:

Ma uit la luna... te vad pe tine..... ma uit la soare.... te vad pe tine..... ma uit in departare..... te vad pe tine..... DA` da-te dracu din fata mea odata ca nu am raza X sa vad prin tine




Statusuri pentru messenger nr.13:

te iubesc si recunosc situ de ce find ca si u m iubesti




Statusuri pentru messenger nr.14:

viata e ca o floare ia creste si apoi moare.




Statusuri pentru messenger nr.15:

te iubesk` :">

te mint ;;)

te ador :-*

glumesc :))

dar nu iti spun ;)

kt te iubesk :X




Statusuri pentru messenger nr.16:

iubeste pe cei care te plac pe tn




Statusuri pentru messenger nr.17:

te-am iubit, nu te mai iubesc pentru ca mi-ai facut prea multe..........




Statusuri pentru messenger nr.18:

nu m-astept sa ma iubesti!

ti-a plakut sa ma ranesti?

cred ca totusi e de bine...

ca te uiti mereu la mine...



mereu cand ne intalnim

mie-mi vine sa lesin..

ware tie ce iti vine..

sau nu iti plake de mn??]



nu vreau sa zici ca iti cer prea mult

as vrea sa-mi dai doar un sarut

caci am auzit din intamplare

ca sarutul tau e moale...



as vrea sa vezi aceasta poezie..

shi ash vrea sa imi spui doar mie..

poezia ti-a plakut??

mie mare plakere mi-a facut

sa ti-o scriu doar pt tine..

shii sa sty ca eo sunt bine




Statusuri pentru messenger nr.19:

uneori facem lucruri ce apoi le regretam

dar trecutul n`avem cum sa`l schimbam

putem sa incercam dar e in zadar

cel mai urat e sa gresesti pe plan sentimental

eu inca plang tu inca plangi

ce`ar fi s`o facem impreuna

eu vreau sa fug tu vrei sa fug sa disparem o saptamana




Statusuri pentru messenger nr.20:

o prietenie daca o ai alaturi sa nu te certi cu prietenul de alaturi



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu