Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

o vorba in plus un dinte in minus!!!




Statusuri pentru messenger nr.2:

Ursuletzul meu de pliush,te invit sa facem dush, sub cearshaf sa ne jucam,ce zici puiu incercam??????????????




Statusuri pentru messenger nr.3:

Aho, aho, prieten bun...

Care stai pe mess acum...

I-a opreste-te din scris...

Si-asculta ce-am de zis...

Chiar de esti cu DND...

BE RIGHT BACK sau BRB...

Sper sa nu imi dai ignore...

Ca iti spun un plugusor...

N-am intrat sa te stresez...

Am intrat sa iti urez...

La Multi Ani si fericire...

Liste de id-uri pline!......

Sarbatori fericitee




Statusuri pentru messenger nr.4:

cand bate vantul din muntii bucegi a-ti aduce aminte k am fost colegi.




Statusuri pentru messenger nr.5:

Ma simt pierduta intr'o lume mare . . . Ma simt tentata sa calc totul in picioare :) !




Statusuri pentru messenger nr.6:

Cand am fost impreuna am incercat ceva nou da nu tot timpu ceva nou e ceva bun....




Statusuri pentru messenger nr.7:

Despre saracie se pot face multe filme insa nu vro comedie.. by Ionuts




Statusuri pentru messenger nr.8:

nu`z banalah`.iz` totalah`.!!




Statusuri pentru messenger nr.9:

sunt cuvinte mari pe care nu le intelegi...........inaiite sa pleci lasa cheia sub pres....esti doar un vis urat care sa-ntins pe ani grei....ai sti si tuh daca teai privi prin ochii mei




Statusuri pentru messenger nr.10:

Numai dupa invidia altora iti dai seama de propria ta valoare.




Statusuri pentru messenger nr.11:

Statu degeaba,....te face sa ruginesti,...de tanar!




Statusuri pentru messenger nr.12:

de indiferenta




Statusuri pentru messenger nr.13:

Nu potzy sa urci usor o scara ku mainile in buzunar !




Statusuri pentru messenger nr.14:

Cand s-au inventat atatea prostu tot sta sa citeasca statusuri:)):)):))




Statusuri pentru messenger nr.15:

M-am nascut de ziua mea....:-p




Statusuri pentru messenger nr.16:

Te Ador :X:X:X:X




Statusuri pentru messenger nr.17:

Daca ma deranjezi,un Ignore te va face sa simti ca te iubesc!;)




Statusuri pentru messenger nr.18:

daca nu m-am nascut printesa....m-am facut perversa




Statusuri pentru messenger nr.19:

Du-te tare vino lent, pt noi nu ai talent te doboram dintr-o miscare ca suntem copii cu valoare




Statusuri pentru messenger nr.20:

Excesul de vise dauneaza grav realitatii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu