Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Te ubesk iubitu` meo scump si drag ... mereu langa tine voi avea parte de fericire si niciodata nimeni nu ma va putea desparti de tine ... Asa cum sunt te iubesc prea mult ... :X:x:X:x:X:x:X __ by : __ [] Andreea [] Andret []__




Statusuri pentru messenger nr.2:

Dragostea...e...ca o carte....cu bune...sh rele...p...care tot l treci alaturi d pers yubyta....dragostea e cv pretios ...scapata, nu o vei my avea...yubeshte sa nu pierzi iubirea...




Statusuri pentru messenger nr.3:

ai plecat d langa mine si ce mult eu te-am iubit!ai plecat de langa mine si ce molt am suferit




Statusuri pentru messenger nr.4:

iubirea nu inseamna suferinta cum nici o lacrima nu inseamna tristete




Statusuri pentru messenger nr.5:

iubirea mea, cnd te voi uita???iubite, cnd te voi putea uita????cnd nu te voi mai iubi???cnd vei renunta la mandria ta??nu vz k distrugi oameni cu ea????




Statusuri pentru messenger nr.6:

Am nevoie de dragostea ta,de mangaierea ta,de sarutul tau,de ochii tai am nevoie de tine k sa pot fi EU!TE IUBESC ADYY




Statusuri pentru messenger nr.7:

Dragostea.....batai de inima pentru dureri de cap...




Statusuri pentru messenger nr.8:

::::::::te ubesc:::::::te doresc::::::te vreau::::::::nu glumesc:::::am tot ce-mi doresc::::atunci knd te imbratisez:::::knd ma saruti:::m-anebunesti::::::knd ma atingi::::ma lesini::::knd ne iubim::::::plutesc::::iti multumesc




Statusuri pentru messenger nr.9:

Te iubesc,Mihai!!!Si regret ca am gresit….nici nu stii cat as vrea sa imi pot repara greslile si nici nu stii cat de mult as vrea sa imi dai sansa de a-ti demonstra ca te iubesc…esti viata mea!




Statusuri pentru messenger nr.10:

dak intr-o zi iti vine s plangi cauta-ma,nu promit s te fac sa razi dar promit s plang cu tine.Dak intr-o zi iti vine sa fui cauta-ma nu promit sa te opresc dar promit sa fug cu tine.Dak intr-o zi ai kef s nu asculti p nimeni cauta-ma promit sa tac,dar dak intr-o zi ma cauti sh nu rasp vino rpd ...poate am nevoie d uh....:*:X:X




Statusuri pentru messenger nr.11:

Esti gandul meu bun

Cand ma ascund in fum

Si spun k poate o sa am cu tine un final de drum

Si spun k dak ar pik totul

Dak as fi cu tine as sti ka-m luat tot pontul:X




Statusuri pentru messenger nr.12:

In dragoste si in razboi totul e permis....




Statusuri pentru messenger nr.13:

dc ma lasi sa-mi fac iluzii fara rost...dc mi-ai spus vorbe fara rost fara sa te gandesti k o sa doara....si peste ani si ani ...iti vei da seama kt de moolt te-am iubit sh o sa-ti para rau k ai pierdut o asemenea iubire....




Statusuri pentru messenger nr.14:

Daruieste Deschis

Intinde o mana

Si-un suflet aprins




Statusuri pentru messenger nr.15:

unde esti iubire sa ma atingi unde ma doare,sa ma saruti sa-mi treaca,sa te ating,sa plang pe umarul tau unde esti cand am atata nevoie de tine?




Statusuri pentru messenger nr.16:

Ar fi pustie lumea fara tine si lipsa ta ar fi un vesnic chin si nu-mi doresc decat sa fii cu mine ,mereu in brate sa te tin.De aceea nu ma-ncumet sa-ti dau pace , legati pe viata vreau sa fim mereu, caci fara tine spune-mi ce s-ar face in ceas de seara, singur, trupul meu.




Statusuri pentru messenger nr.17:

Poate k nu am stil , Dar jur k te iubesc cu suflet de copil...




Statusuri pentru messenger nr.18:

de la prima mea vedere ,

de cand ochi tzi`am vazut ,

mi`au intrat la inimioara ,

shi nu pot sa ii mai uit!




Statusuri pentru messenger nr.19:

Dnd scot acidu din apa plata




Statusuri pentru messenger nr.20:

te-am iubit ieri....te iubesk azi.....si te voi iubi mereu:*:*.....TE IUBESK MAY PROSTOVANE.....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu