Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

imi place de tn....... tie nu-ti place de mn ...... ... iubirea nu a ocolit pe nimeni




Statusuri pentru messenger nr.2:

incerc sa ma gandesk la tn....incerk sa ma gandesk la ea......dar inima se duce la fata din dreapta




Statusuri pentru messenger nr.3:

Ce imi place...... cand ma iei in brate, ma saruti si lumea tace! :)




Statusuri pentru messenger nr.4:

Tu n-ai sa stii

Nu poti sa stii

K ochii tai m-au fermecat

Fara sa vrei

Tu n-ai vazut

Toata durerea din privirea mea.




Statusuri pentru messenger nr.5:

Mi-ai intrat navalnic in suflet

Si-ai vrut sa pari haios,

Dar mi-ai iesit ca hotii

Pe usa din dos !




Statusuri pentru messenger nr.6:

te-am iubit mai insetat......doar pentru un simplu fapt




Statusuri pentru messenger nr.7:

ho ho ho




Statusuri pentru messenger nr.8:

IuBiReA e o floare rara dar nu multi ajung la ea....!!

by lorenusca....lorena.sweet12




Statusuri pentru messenger nr.9:

Cand te nasti spui"A" , cand mori spui "mor" , toata viata spui "AMOR" !




Statusuri pentru messenger nr.10:

te iubesc, te doresc, apoi te urasc..... s-apoi te imbratisez




Statusuri pentru messenger nr.11:

dragostea e o amagire ce te face mereu sa suferi dar niciodata nu te va face sa zambesti cu adevarat




Statusuri pentru messenger nr.12:

Te iubesc sarite-ar ochii

pe pereti zugraviti,

Dar daca te prin cu alta

eu te fac cartofi prajiti!



:))




Statusuri pentru messenger nr.13:

Dragostea este cel mai frumos sentiment; asa ca, sa o pretuiti cat aveti ocazia ca daca nu o pretuiesti se intoarce impotriva ta!




Statusuri pentru messenger nr.14:

Am InVatAt Ca Nu PoTi FaCe Pe CiNeVa Sa Te IuBeAsKa

ToT cE pOtI fAcE eStE sA fIi O pErSoAnA iUbItA.

ReStUl...DePiNdE dE cEiLaLtI.




Statusuri pentru messenger nr.15:

de dragoste da frumoase




Statusuri pentru messenger nr.16:

Sterge-ti ochii ! Vrei sa nu mai vezi nici stelele de lacrimi ?




Statusuri pentru messenger nr.17:

Doar iubirea iti da senzatia k' poate exista o lume mai buna.......dar vei ramane doar ku SENZATIA k' traiesti !




Statusuri pentru messenger nr.18:

cind te doare inima ,du-te repede si bea pastyla ''DRAGOSTEI''




Statusuri pentru messenger nr.19:

la poarta sufletului meu

incearca multe fete sa bata

dar cheia ai luat-o u

sh poarta e-ncuiata





stau pe scaun, ma gandesc

cum sa-ti spun k te iubesc

dar gandindu-ma la tn

s-a rupt scaunul k mn.




Statusuri pentru messenger nr.20:

dragoste mare ca*****in oki



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu