Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Si eu iubesc un baiat cu ochi caprui, il cheama Cosmin si st indragostita de el de 3 ani...... knd l-am revazut in clasa a V-a, mi-am dat seama k el e viata mea ...... am fost impreuna 6 luni si ne-am despartit din cauza k vb doar la telefon si ne vedeam numai sambata si duminika; .... acum suntem intr-o clasa, eu tot il iubesc dar el nu mai simte nimik ptr mn; TOT CE IMI DORESC E SA MAI FIM MAKR ODATA CE AM FOST ........ptr cei care nu ma cunosc sunt madalina si am 13 ani.... dya_little_




Statusuri pentru messenger nr.2:

Ce bine ca esti,....... ce mirare ca sunt!




Statusuri pentru messenger nr.3:

tu poti spune te urasc, eu pot spune te iubesc, dar toata lumea stie k noi nu ne mai iubim




Statusuri pentru messenger nr.4:

Te iubesc, te ador, ca pe-un pui de curca chior?!!!!




Statusuri pentru messenger nr.5:

te iubesc




Statusuri pentru messenger nr.6:

dragostea e o pedeapsa...dar nu poti fi cuminte...nu poti sa nu iubesti!




Statusuri pentru messenger nr.7:

g




Statusuri pentru messenger nr.8:

Dragostea inseamna cel mai fericit sentiment din lume, cel care te trezeste la realitate; pentru mine inseamna cel mai fericit sentiment.




Statusuri pentru messenger nr.9:

-> Ma doare cand vad k nu-ti pasa, si iti zic mereu`: "Nuu` mai conteaza, lasa. :-j.




Statusuri pentru messenger nr.10:

M-am saturat de voi...

Cei care ma barfitzi...

M-am saturat de voi...

Cei care vretzi sa fitzi ceea ce nu suntetzi...

M-am saturat de tooot

>> NU VA MAI SUPORT !!




Statusuri pentru messenger nr.11:

de ce tu numai tu ma faci sa sufar chear daca drumurile noastre sau despartit




Statusuri pentru messenger nr.12:

iubeste unul si nu iubi doi , ca din gelozie te lasa amandoi




Statusuri pentru messenger nr.13:

Numar....shi sufar.....shi timpul trece .....shi nu pot intelege :

DE TINE NU-MI MAI TRECE !




Statusuri pentru messenger nr.14:

Fiecare moment fara tine, fara vocea ta, fara imbratisarile tale, fara sarutul tau este ca o zi fara soare, ca un cer fara stele, ca o viata fara speranta...




Statusuri pentru messenger nr.15:

Atunci cand ma voi marita, eu am sa-ti dau de stire, sa vii si tu la nunta mea sa vezi cine mi-e mire. La nunta mea cind vei veni sa nu te-nece plansul, ma voi uita in ochii tai si-am sa-l sarut pe dinsul..Fataua cand pe cap mi-o pun, tu sa te uiti la mine, doi ochi in lacrimi vei vedea ce te-au IUBIT pe tine ..Doi ochi ce-au plans de-atatea ori pentru iubirea ta, si chiar de tu i-ai parasit ei nu te vor uita.Si de-oi avea eu un baiat o sa-l numesc cu al tau NUME...macar cu-atat sa-mi amintesc, c-ai fost candva cu mine. Iar tu de ai avea o fata sa ai grija mult de ea, sa nu aiba aceeasi soarta ce am avut-o eu cindva! Sa nu traiasca acele clipe ce le-am trait si eu candva!

de la NINKA din Moldova pentru Kolea PETROV..... l-am iubit enorm si-l mai iubesc, dar totul a ramas pe veci caci e imposibil de suportat gelozia, ura si invidia.




Statusuri pentru messenger nr.16:

m-am indragostit de tn fara sa vreau si nu pot controla asta:(( chit ca vreau sa controlez sentimentele pt tn nu pot sa o fac :((




Statusuri pentru messenger nr.17:

Inapoi la tomberon,....k'-mi portzi ghinion!

Piei ,,mascota'' rea,......

Eu o vreau pe ea!




Statusuri pentru messenger nr.18:

alege k iubesty s iubeste k ai ales




Statusuri pentru messenger nr.19:

Ca o floare ma usuc dupa dragostea ta, nu sh' cat mi-ai frant inima dar lasa ca trece si o sa-tzzi aduci aminte de clipele cu mn si o sa plangi ca m-ai facut sa sufar si dupa aceea o sa zici,,Prost am fost ca am frant inima fetei care m-a iubit'':(((((((




Statusuri pentru messenger nr.20:

Eu sunt foarte fericita cand vb cu pers de care mie imi place!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu