Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

pacat k ii ignoram pe cei ce ne adora si ii adoram pe cei ce ne ignora pakat ca ii iubim pe cei ce ne ranesc si ii ranim pe cei ce ne iubesc (de la denisa pt ady)te iubesc.......=((




Statusuri pentru messenger nr.2:

il iubesc din toata inima si sufletul meu si prostu nusi da seaama




Statusuri pentru messenger nr.3:

sunt zile in care parul imi sta bne ...sunt zile in care ma gandesc la tne ..sunt ani in care team asteptat...EU TE IUBESC CU ADEVARAT ~~tbesk moolt de tot~~




Statusuri pentru messenger nr.4:

Knd ma gandesc k te gandeshti k ma gandesc la tn, gandeshte-te k ma gandesc k te gandeshti la mn :x:x:x




Statusuri pentru messenger nr.5:

il iubesc dar prosti nu`si da seama




Statusuri pentru messenger nr.6:

dnd dnd




Statusuri pentru messenger nr.7:

de groaza




Statusuri pentru messenger nr.8:

O fata ii spune unui baiat:"iti plac?" El a raspuns: "Nu" Ea l-a intrebat: ''Ma gasesti draguta ?'' El a raspuns: ''Nu'' Ea l-a intrebat: ''Ma aflu in inima ta ?'' El a raspuns: ''Nu'' Pentru ultima data, ea l-a intrebat: ''Daca plec, vei plange dupa miine ?'' El a raspuns: ''Nu'' Ea a plecat trista. Si atunci el a prins-o de mana, spunandu-i: ''Eu nu te plac, eu te iubesc. Nu te gasesc draguta, te gasesc superba. Tu nu esti in inima mea, tu esti insasi inima mea. Eu nu voi plinge dupa tine daca pleci, eu voi muri dupa tine.'' In aceasta seara, la miezul noptii, dragostea ta iti va spune ca te iubeste ! Ceva dragut ti se va intimpla maine intre 13-16 iar daca nu il trimiti la toti din lista ta in decurs de o ora




Statusuri pentru messenger nr.9:

de la Blondu_francezul Nu ma ratatzi ;) nu stitzi ce pierdetz Blondu ma numesc si inimile vile cuceresc prin talentu si vrajeala mea nu ma poate invige nimenea luati Aid-iu meu sa vedeti ce poate pielea mea :))




Statusuri pentru messenger nr.10:

anvata sa anvingi lacrima cu un zambet chiar si atunci cand doare




Statusuri pentru messenger nr.11:

I want to be always near you. You have almost always been I can tell you I love you!




Statusuri pentru messenger nr.12:

Stiu k e greu da' snt aici..gata sa te ridik cand simti k pici..stiu k astepti priOada in care va fi bne...shi cate O data ai impresia k nu mai vne...:-




Statusuri pentru messenger nr.13:

De iubesti pe cineva,

Si te doare inima,

Du-te repede si i-a,

Vitamina DRAGOSTEA!




Statusuri pentru messenger nr.14:

stau pe scaun si ma gandesc la tineiar cand ma gandesc la tn s-a rupt scaunul cu mn




Statusuri pentru messenger nr.15:

te iubesk.....:-* in cavitatea bucala:d




Statusuri pentru messenger nr.16:

mereu zice lume ca esti imc boc dar eu cred ca ai inltime potrivita sa ma pupi n cur




Statusuri pentru messenger nr.17:

Te iubesc si asta e tot ce conteaza.....nu imi pasa de ce spune lumea....te iubesc si dak si uh at totul e perfect....:):Xby alina_alinutzza94.......nu ii cine stie ce dar..ma rog....sper sa va placa:))




Statusuri pentru messenger nr.18:

ejty ubyrea vietzii mele ceai cazut de printree stele ai venit mai mangaiat pe guritza mai pwpat Ai plekt incetisor te iubesk sit e ador




Statusuri pentru messenger nr.19:

Daca te doare ceva si anume inima dute repede si ia vitamina dragosteea




Statusuri pentru messenger nr.20:

Iubeste cu inima nu cu capul



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu