Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

DrGo$tEa e o cOmOaRa

Ce iTi faCe raNi d fOc

SuFeRa cEl cE iuBesTe

CeL iUbIt iSi bAte jOc.:-




Statusuri pentru messenger nr.2:

Aud pasi in dormitor

Si sunete cantand in cor

Usor,usor eu ma indepartez

Dar umbra sa imi apare drept in fata

Un etern infern vad printre pleaope

Pe cerul negru o argintie ceata

Ma trezesc iar in lumea mea

Si acum nimic nu mai era

Nu se putea sa dispara casa mea..

Eram afara in acea furtuna

Si asteptam doar o veste buna

Dar nimeni nu este acum pe drum

Caci toti dorm acum

Orasul e pustiu

Eu stau si ma gandesc

La cele intamplate si tot ma razgandesc

Daca pot fii pur si simplu

...ILUZII in mintea mea sau ...

Daca eu mai traiesc

ERa asa de vag normal ca mai traiam

Dar eu nici nu gandeam ceea ce spuneam

Vorbeam singura pe drum

In orasul parasit

Unde iluziile din nou mau regasit..




Statusuri pentru messenger nr.3:

Poate iti vor spune multe k " Te iubesc ! " si cam cat...poate iti vor spune si mai frumos k mine...insa nu te vor iubi atat




Statusuri pentru messenger nr.4:

am arunkt o lacrima intr-un ocean iar atunci knd u o vei gasi dragostea noastra se va sfarsi




Statusuri pentru messenger nr.5:

2 cuvinte , 1 mie de simtzaminte !! simplu !!! te iubesc




Statusuri pentru messenger nr.6:

Gandul ma poarta iar la tn

Inima imi plange nu mi-e bn

Din clpa knd eu te-am vzt

Am inteles k am pierdut...

Intoarce-te pt o clipa

Sa ma faci iar fericita

Privirea ta imi da putere

Mie dor de a ta mingaiere...




Statusuri pentru messenger nr.7:

As vrea sa fiu o stea? o stea cazatoare, sa cad in inima ta si sa nu mai pot pleca.




Statusuri pentru messenger nr.8:

:((




Statusuri pentru messenger nr.9:

FAa e doar al meu.. ma rog si a lu` masaa :xx

By Rucs!! :xx




Statusuri pentru messenger nr.10:

statusuri triste




Statusuri pentru messenger nr.11:

Daca ai suferit o data, suferi si a doua oara, in cazuri mai speciale dar gandeste-te ca exista cineva care te pote face FeRiCiT!!!!




Statusuri pentru messenger nr.12:

Nu merita




Statusuri pentru messenger nr.13:

te placeam asha de mul,... dar dupa primul sarut mi-ai lasat un gust amar, parca era tot in zadar,... k nu mai simteam nimic pt tine dar uh umbli mort dupa mine:X:X:XXX




Statusuri pentru messenger nr.14:

haioase




Statusuri pentru messenger nr.15:

hei, fiti atenti, asta nu-i un fapt banal: george este un excrok sentimental;

iesea cu ana in timp ce iesea cu dana akum s-a hotarat ca iese cu georgiana:D:D:x




Statusuri pentru messenger nr.16:

Adevarata iubire este atunci cand iubesti fara sa primesti ceva in schimb!




Statusuri pentru messenger nr.17:

te iubesk si mereu o sa te iubesc fiindca tu mi-ai lasat un semn in inima mea; te ador, dragostea mea...




Statusuri pentru messenger nr.18:

” Hotaraste-te o data, ce tot stai sa te gandesti? Crezi ca ai sa faci o crima daca-mi spui ca ma iubesti ? :X ”




Statusuri pentru messenger nr.19:

Ea e prea mica si nu stie ce vrea. Spune-i DA cand ea spune NU. Cand iti zambeste zambeste-i si tu. Cand greseste nu o certa, ca e prea mica si nu stie ce vrea! (by Ralu)




Statusuri pentru messenger nr.20:

Te IuBeSc!

Sunt de necontrolat.

Te IuBeSc!

Te vreau la mine in pat.

Te IuBeSc!

Te vreau in fiecare seara.

Te IuBeSc!

La fel ca prima oara.

VoTaTi daca vreti!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu