Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

te iubesc sh am sa te iubesc mereu pana te ve intoarce...pt tn alexandra..te ubesc




Statusuri pentru messenger nr.2:

" plangand ai aparut p acest pamant

iar cei te iubeau te ashteptau razand

incearca k atunci knd te vei stinge

razand sa-i paraseshti p cei ce te vor plange



[vroiam doar sa-l corectez p cel d sus]




Statusuri pentru messenger nr.3:

E atata de frumos sa gasesti sentimentul pierdut . E atat de frumos sa oftezi dupa primul sarut .E atat de frumos sa iubestisi SA FII IUBIT




Statusuri pentru messenger nr.4:

Te iubesc te voi iubi mereu, doar tu esti sufletul meu, te iubesc mai mult k orice as infrunta lumea intreaga dak ar trebui...DOAR DOAR SA FIU CU TINE te iubesc ingerasule si nimeni si nimik nu va putea schimba asta




Statusuri pentru messenger nr.5:

DND -Date pe gheatza mai departe bafta!!!!




Statusuri pentru messenger nr.6:

Dumnezeu nea dat 2 picioare sa pasim, 2 maini sa imbratisam, 2 ochi sa vedem, 2 urechi sa auzim, dar de ce nea dat doar o singura inima?




Statusuri pentru messenger nr.7:

nu iubi un fotabalist k e tare egoist cand e dragostea mai dulce isi ia mingea si se duce




Statusuri pentru messenger nr.8:

Tu sufletul mi l-ai aprins

Eşti fata visurilor mele



Iar dacă eşti ce am pretins,

Un semn să-mi dai că eşti în ele

Bogată sau săracă dacă eşti,

Exişti doar pentru mine

Să-mi dai cea mai frumoasă dintre veşti

Că sunt şi eu în inimă la tine




Statusuri pentru messenger nr.9:

OcHi VAd, IniMA CErE, Am CuRAj, Da N-am PuteRE ... Te Iubesc :X




Statusuri pentru messenger nr.10:

Love is a symbol of eternity. It wipes out all sense of time, destroying all memory of a beginning and all fear of an end.”




Statusuri pentru messenger nr.11:

departe este cerul si totusi il privesc departe esty de mine si totusi te iubesc




Statusuri pentru messenger nr.12:

Aseara au cazut 200 de stele. Nu mi-am pus 200 de dorintze ci 1 de 200 de ori. Sa ma iubesti asa cum te iubesc si eu.




Statusuri pentru messenger nr.13:

Trag in stres dintr`o tzigara:)

Si scot fumul afara

Si din acel fum mereu

Imi va zambi kipul tau




Statusuri pentru messenger nr.14:

In Intunericul Noptii... Ast Un Semn De La Tine..Dar U Nu Vii Si Nici Nu Suni.... Ai Uitat Tot Ce a Fost Pana Acum... Oare,cand Iti vei Aminti Eu tot Pe tn Te voi Iubii????




Statusuri pentru messenger nr.15:

trimite acest mesaj la toti din lista ta inclusiv mie si apoi apasa ctrl+d si iti va aparea numele persoanei iubite pe monitor la status....e pe bune.....e tare faza....chiar mi-a aparut de 3 ori acelasi




Statusuri pentru messenger nr.16:

dAcA pLaNgI cA sOaReLe A dIsPaRuT dIn ViAtZa Ta...AtuNcI lAcRiMiLe nU Te VoR lAsA Sa vEzI sTeLeLe...~~~




Statusuri pentru messenger nr.17:

pewntru o lume intreaga esty o singura persoana, dar pentru mine esti o lume intreaga




Statusuri pentru messenger nr.18:

Undeva in locul asta

Pe care numai noi il stim

Totul a mers altfel dekt am crezut

Pulsul din vene este mult prea slab

Dar cumva inimile noastre

Bat in noapte

Ai incredere in mine



[kady]




Statusuri pentru messenger nr.19:

oricand,oricum si oriunde eu te voi iubi.Noi vom fi mereu aproape chiar de esti departe.Dragostea ce o ascund adancul inimii o viatza ne va unii.:*:*:*:




Statusuri pentru messenger nr.20:

Mandria nu are loc in doi...ea e prima care naste un razboi!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu