Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

iubirea te face fericit sau te poate face trist, doar un lucru stiu: iubirea te omoara




Statusuri pentru messenger nr.2:

de ras




Statusuri pentru messenger nr.3:

FrUmOsUl M3u D3 RaSaR!T/♥

3U aKoLo T3Am GaS!t:X/Im! uMpL! V!AtZa De F3R!C!R3/:)NuMa! cAnD 3St! lAnGa M!N3[]♥




Statusuri pentru messenger nr.4:

Da-mi o poza cu tine ca sa pot sa-i arat la mosul ce sa-mi[...]




Statusuri pentru messenger nr.5:

Vr3auu SSa mA arunC iIn Somes`h,

Ssa Ma maNnanNce Pestii,

Ssa mA duc@ appa, und3 nu`Sss Baietzii...




Statusuri pentru messenger nr.6:

dimineata ma trezesc cu tine in gand...ziua ma gandesc la tine...seara ma culc cu tine in gand...ajuta-ma si spune-mi TE IUBESC




Statusuri pentru messenger nr.7:

te iubesc,...pentru k te iubesc




Statusuri pentru messenger nr.8:

te vad, te vad, te vad peste tot




Statusuri pentru messenger nr.9:

daca as fi soare, ti-as da o mangaiere calda, doar pentru tine.......daca as fi luna, ti-as lumina calea, ........daca as fi un gand, te-as face sa te gandesti la mine .....dar... eu sunt doar o fata si te iubesc doar pe tine




Statusuri pentru messenger nr.10:

Am alergat de frica unui gand,.....da' m-am impiedicat de tine!




Statusuri pentru messenger nr.11:

de prietenie




Statusuri pentru messenger nr.12:

iubeste ku fok, k in toata iubirea sa ai norok




Statusuri pentru messenger nr.13:

Iubeste astazi cat mai potZi...Caci maIne PoAte fi TarzIu




Statusuri pentru messenger nr.14:

Cand iubesti lacrimile curg, cand nu iubesti de loc te doare-n c.. ca sufera cel ce iubeste, cel iubit isi bate joc!




Statusuri pentru messenger nr.15:

dc un baiat are voie sa insele iar fata nu




Statusuri pentru messenger nr.16:

"~~Te IuBeSc Te VoI iUbI, DoAr Al MeU mErEu sA fI"~~




Statusuri pentru messenger nr.17:

cand te nasti spui ....A;

cand mori spui ....MOR,

ce reiese....AMOR.




Statusuri pentru messenger nr.18:

Anonim (79.112.36.239) la data de 08 08 2011 18:01

Stop!Intelege!!

Nu vreau o relatie de vara!

Pentru ca inima mea nu bate doar cand e cald afara;)!




Statusuri pentru messenger nr.19:

chiar nu m-as supara dak ash calca intr-un ciob numit norok,....ori de-ash cadea intr-o prapastie numita fericire...




Statusuri pentru messenger nr.20:

Te-am iubit si te iubesc cum n-am iubit pe nimeni...Dar tu nu meritai aceasta iubire...Lacrimile ne insoteau pe tot parcursul:de la intalnire,pana la despartire...:((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu