Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

daca tii intr-adevar la cineva, nu incerca sa-l topesti cu mesaje de pe net sau cu versuri luate tot de acolo...incearca sa-i arati




Statusuri pentru messenger nr.2:

stasuri ce reprezinta durerea cand iti pierzi tatal




Statusuri pentru messenger nr.3:

simt ca nu te voi uita am in gand privirea ta




Statusuri pentru messenger nr.4:

tare....

te iubi viatza mea




Statusuri pentru messenger nr.5:

super tari




Statusuri pentru messenger nr.6:

il iubesc si el nu stie il doresc si el nu stie il sarut in vise dar el nu isi da seamana pt k este ffffff greu sa spus 2 cuvinte te iubesc pt k daka le spui el incepe sa rada sau daka si el simte la fel at este bine dar daka nu




Statusuri pentru messenger nr.7:

Ce-ar face baietii

Daca n-ar fi fetele

Ar merge pe strada

Sarutand pereti!!

:P




Statusuri pentru messenger nr.8:

iubirea nu se scrie

ci pe buze uscate

ce astept sarutate

pt doar ca iubirea existaaaaa




Statusuri pentru messenger nr.9:

cand erai cu mn zilele erau calde si frumoase,iar aqum ca esti departe,sunt negre si intunecoase.




Statusuri pentru messenger nr.10:

O sa spun odata qa am iubit

DaR NU pe cine a trebuit

O sa`mi treaca chiar daca

O sa` trec greu;)




Statusuri pentru messenger nr.11:

As vrea sa fiu aproape de tine

Si sa-ti simt fiecare miscare

Niciodata sa nu uiti acest drum

Poate o sa vii pe aici intr-o zi

As vrea sa fiu aproape de tine

Si sa iti simt fiecare atingere

Pentru ca aceasta fata

Nu va fi cum am fost eu..

Cerul stïe ca am vrut asta atat de mult

:X:X:X




Statusuri pentru messenger nr.12:

La inceput te iubeam,cand ne`am despartit te uram,akum,te iubesc ca atunci cand ne`am despartit:)




Statusuri pentru messenger nr.13:

iubirea te face uneori sa razi,fericirea te face uneori sa fi fericit/a, tristetea te face de fiecare data sa plangi...




Statusuri pentru messenger nr.14:

suntem fete top modele




Statusuri pentru messenger nr.15:

Nu iubi o frumusete ce te poate insela,ci iubeste caracterul de te poate adora! :-*




Statusuri pentru messenger nr.16:

te iubesc oriunde ai fii te doresc de o mie de ori doar pa seara




Statusuri pentru messenger nr.17:

distanta poate desparti doua corpuri dar niciodata nu va putea desparti doua inimi....by me pt cineva special:X:X:X




Statusuri pentru messenger nr.18:

Viata mea se termina la tine

Asa de mult eu te iubesc

Se termina si-ncepe tot cu tine

Fara tine nu traiesc




Statusuri pentru messenger nr.19:

daca viata e infecta trateaz-o cu alcool medicinal;)




Statusuri pentru messenger nr.20:

In viata un singur lucru te mentine IUBIREA daka nu estzi iubit nu mai are rost sa TRAIESTI



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu