Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

stiu k nu-tzi convine kum sunt

da' mai bne taci akolo

k orikum nu ascult criticile tale

pt k tu nu insemni nimik pt mine.:)):*




Statusuri pentru messenger nr.2:

Zambesc tuturor in stilul meu caracteristic......Am reusit sa-mi combin cele doua fete in stil de mare maestru....si crede-ma, e OK!




Statusuri pentru messenger nr.3:

nu calca in cioburi ca te spargi in figuri




Statusuri pentru messenger nr.4:

ONLY God can judge me !




Statusuri pentru messenger nr.5:

Gagicar sunt,.... tot gagicar raman; ma cumintesc o saptamana, ies pe afar' si tot agat o fata,..... ca sunt gagicar!




Statusuri pentru messenger nr.6:

Sa fii dus cu pluta si sa te-aduca cu fanfara.... ;)) ;)) ;))




Statusuri pentru messenger nr.7:

semneaza domnishoara care te'a dat peste kp...




Statusuri pentru messenger nr.8:

femeile sunt ca pungile de semite...nu sti cand gasesti una ranceda:P:D




Statusuri pentru messenger nr.9:

misto-cool-marfa




Statusuri pentru messenger nr.10:

dragostea este un sentiment de mana a2a ;)




Statusuri pentru messenger nr.11:

mutul Ii zice la un surd ca orbu a vazut un schiop care fugea dupa un chiel sa-l traga de par=))




Statusuri pentru messenger nr.12:

|| Ce-i AL Tau e SI aL meU .....CEI Al MeU E tot AL MeU ||

:)))))




Statusuri pentru messenger nr.13:

Tu esti cea care nu stie ce inseamna a`ti cunoaste propria pers0ana!




Statusuri pentru messenger nr.14:

iubirea nu exista .. exista doar un sentiment de atasare




Statusuri pentru messenger nr.15:

Nu fumati in pat cum nici noi nu facem sex in scrumiera...




Statusuri pentru messenger nr.16:

Dragostea nu exista.Este doar o senzatie de atasare...




Statusuri pentru messenger nr.17:

sunt fffff suparata si sunt bucuroasa!!!!!!!!!!!!!!!ador sa fiu asa!!!!!




Statusuri pentru messenger nr.18:

Mie Nu IMi PLaCE CE E PErMiS...Imi PlaCe CE E INTERZIS !!!!!




Statusuri pentru messenger nr.19:

Intel inside, Idiot outside?




Statusuri pentru messenger nr.20:

sunt capabil de bune si rele dar in rele eu sunt cel mai bun



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu