Statusuri:pentru Sarbatori

Statusuri pentru Sarbatori nr.1:

Da-mi o poza cu tine ca sa pot sa-i arat la mosul ce sa-mi aduca de Craciun




Statusuri pentru Sarbatori nr.2:

if a big fat man creeps into your bedroom one night and stuff's you into a bag, Then don't worry 'cause I told Santa I want you for Christmas.




Statusuri pentru Sarbatori nr.3:

dnd fug dupa omul de zapada




Statusuri pentru Sarbatori nr.4:

Mosh Craciun, fii mai bun, fii adv...(dak nu vei fii impushcat)!!!Sarbatori fericite shi tot ce va doritzi!!!




Statusuri pentru Sarbatori nr.5:

Adauga-l in lista ta de messenger si trimite-i un instant message cu lista de cadouri. Daca nu ai ID-ul lui, incearca MosCraciun_25dec. Poate il gasesti. Daca iti da Accept inseamna ca ai fost cuminte. Daca nu, incearca sa-ti repari greselile.nu sunt sigura daca e asta id-ul lu' mosu:P




Statusuri pentru Sarbatori nr.6:

De sarbatori, .....mosu ne-a furat atentia la toti!




Statusuri pentru Sarbatori nr.7:

stiu ca acolo undeva Mos Craciun exista




Statusuri pentru Sarbatori nr.8:

Cand soarele pe cer apare

Si nori rând pe rand dispar

O pasare -ti va iesi in cale

Si-ti va trimite un dulce

La MUltI aNi !




Statusuri pentru Sarbatori nr.9:

That saves me. Thanks for being so sensible!




Statusuri pentru Sarbatori nr.10:

Imi zici : Azi e ziua mea!

Eu raspund: La multi ani!

Sa traiesti

O coca cola sa servesti!

Nu pleca , hai mai stai

Du-te naibii

BYEBYE!




Statusuri pentru Sarbatori nr.11:

SCULATZI CAZDE NU DORMITZI.. VREMEA E FRIGUROASA CU POLEI IN ZONELE DE MUNTE




Statusuri pentru Sarbatori nr.12:

zzzz




Statusuri pentru Sarbatori nr.13:

Un mesaj pt toti minorii:



Mos craciun nu este real!!!



Mos craciun este unul din parintii vostri!!!



Vot up!!! :))




Statusuri pentru Sarbatori nr.14:

vine mosuuuuuu




Statusuri pentru Sarbatori nr.15:

Good point. I had not tuhoght about it quite that way. :)




Statusuri pentru Sarbatori nr.16:

La multi ani de ziua fraierilor!




Statusuri pentru Sarbatori nr.17:

MOSULE, ti-am zis sa vii pe usa, da TU nu, k Batman,intri pe horn! DND..... ma duk sa-l scot k s-a blokt!




Statusuri pentru Sarbatori nr.18:

anul nou




Statusuri pentru Sarbatori nr.19:

Dragu mosului baiatiti spun clar si raspicat,am primit scrisoarea ta,dar m-am sters la cur cu ea si ma pis pe ce-ti doresti ,nici in vis n-o sa primesti si dak mai scrii vreodata iti rup mana cu-o lopata,nu-l mai cauta pe mosu ca-ti fac curu cat cosu...Mosul a plecat din tara ca e criza financiara!




Statusuri pentru Sarbatori nr.20:

mesaje scurte de dragoste



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu