Statusuri:pentru Sarbatori

Statusuri pentru Sarbatori nr.1:

MoSuLe tu ma auzi sau nu :(:(?fa`mi dorintza sa mi se indeplineasca....mosule da...vrea inima mea....de sarbatori cineva sa o iubeasca :((:((:((




Statusuri pentru Sarbatori nr.2:

jojo




Statusuri pentru Sarbatori nr.3:

-Gheorghe dc bem noi?-De sarbatori!!!vot plzzzz




Statusuri pentru Sarbatori nr.4:

Azi,....pentru ELE



In cinstea lor, fratior, beti,...

K nu toti kre bem suntem poeti;

...Da' poate unii bem

Tocmai pentru k nu suntem,

Si n-avem rima-n buzunar

Doar,...mai turnam inc-un pahar!




Statusuri pentru Sarbatori nr.5:

Imi esti foc si nu te sting

Esti lumina si te-aprind

Imi esti dragoste si dor

Dragul meu drag puisor...




Statusuri pentru Sarbatori nr.6:

Mosule cu barba lunga, ai grija sa nu te inghedici xd...+_+




Statusuri pentru Sarbatori nr.7:

nu imi merge statusul.....l-am dus la reparat:)))la multi ani!!!!!!!!




Statusuri pentru Sarbatori nr.8:

Sal cf?

STF=Sa-ti traiasca familia , Sarbatori fericite si (VARIANTA DIN DICTIONAR)SA TE FELICIT...




Statusuri pentru Sarbatori nr.9:

E Craciun!.....E divin!...Afara prin zapada Mosul zboara!.....Ni se trage de la vin!:))......SARBATORI FERICITE!!




Statusuri pentru Sarbatori nr.10:

hohoho!La multi ani cu sanatate si bucurii peste poate!!!!!!! ho ho ho :))




Statusuri pentru Sarbatori nr.11:

Mosule ai baut cam mult rakiu




Statusuri pentru Sarbatori nr.12:

thu un fat shi eu o zana ne iubim ji ne tinem de mana




Statusuri pentru Sarbatori nr.13:

Mosi Craciun : are daruri foarte multe pentru prosti si proaste multe mosi carciun e retardat are un paduche an cap de nul lasi an pace acum eu ma jur cas jupan de faci si mai urat redardati eu vi spuun si manati cu mic cu mare sa samanati seminte mare

cala cati prosti e pe lume voi faceti parte cu mine la anul si la multanii




Statusuri pentru Sarbatori nr.14:

Mos Craciun ce ai in sac?




Statusuri pentru Sarbatori nr.15:

eu am facut scrisoare asta cristi sukaru :d tzio tr tie mosi craciun vrea ca de sarbatori sa fie prt mea ....... cu mn sa ma simnt si eu mai bn si ati spun mosi craciun sport la treaba si sti ce ai de facut bafta ::P




Statusuri pentru Sarbatori nr.16:

:x




Statusuri pentru Sarbatori nr.17:

LA MULTI ANI TE SARUT IUBIREA MEA:x:x:xSARBATORI FERICITE




Statusuri pentru Sarbatori nr.18:

craciun fericit




Statusuri pentru Sarbatori nr.19:

sarbatori fericite sa ai iti ureaza mos craciun




Statusuri pentru Sarbatori nr.20:

aho aho ca trece anu'

noi acuma ti-m urat

si la brazda am plecat

am plecat cu-n cal alb care,





din prima o gardina ara ...

as mai zice-o uratura

dar mi-e frig

si anul vine

vine cu sania mosului

cu multe bogatii

si sa-i invete pe copii

tot mai multe prostiii:

)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu