Statusuri:pentru Sarbatori

Statusuri pentru Sarbatori nr.1:

mosul(adik maicata si taicato)erau pe horn inbracati in mos craciun si spiridusa cand ajung jos la brad

copilu a primit cadou dai negri frumosi




Statusuri pentru Sarbatori nr.2:

daca as fii un fluture mic ....m-as ascunde intr-un plic, ....si cand plicul va fii rupt as iesi la tine sa te sarut :x




Statusuri pentru Sarbatori nr.3:

At last, someone comes up with the "right" answer!




Statusuri pentru Sarbatori nr.4:

cu datoriile k shi ku femeile,....uitzi de ele cand le inlocuiesti ku altele!




Statusuri pentru Sarbatori nr.5:

mosule, kand ynTRi da BUZZ sa shtiu shi eu ke mi-ai adus:P




Statusuri pentru Sarbatori nr.6:

mos craciun cu paie in cur cand se bese sarn sus




Statusuri pentru Sarbatori nr.7:

UN CADOU PRETIOS ESTI UH ESTI CE MI-A ADUS MOSU SA STII K ITI DORESC SARBATORI SI SA TE FERICESC




Statusuri pentru Sarbatori nr.8:

Dragi copii infumurati

Pe mosu nu-l asteptati

Ca de-acuma inainte

Mosul va va tine minte!



Mosul s-a dus la furat

Pentru ca s-a saturat

Sa munceasca in zadar

Pentru tine “cocalar”!



De urat as mai ura

Dar mi-e ca te-ai supara!!!




Statusuri pentru Sarbatori nr.9:

mosu` vine pe care

cararea de la malu mare

dak la tn se opreste

una n gura iti doreste

de sarbatori sa fi mai bun

pocnestel pe mos craciun




Statusuri pentru Sarbatori nr.10:

sa ai vila cu piscina, pe madona ca vecina si-o lopate pt bani ca sa-i oftici pe. Dusmani la anul si la multi ani!!!!!




Statusuri pentru Sarbatori nr.11:

L-am visat pe Mos azi-noapte,

Venea tare de departe

Cu un sac mare in spate.

Deci asteapta-l ca el vine,

Dar acuma e la mine.




Statusuri pentru Sarbatori nr.12:

ddd




Statusuri pentru Sarbatori nr.13:

PASTE FERICIT,.... DAR NU PE GAZONUL MEU :)) =))]




Statusuri pentru Sarbatori nr.14:

aho,aho mai departe stiti voi

Sa fi gazda sanatoasa sa primesti colinda noatra




Statusuri pentru Sarbatori nr.15:

Urarea care ti-o trimit,....n-o fac din obligatie,......

Si nici nu vreau sa fac senzatie;

Simt doar k-i ceva neimplinit:

La cumpana care-am trecut-o , intre ani,...

Eu omisesem sa iti spun ,,la multi ani!''




Statusuri pentru Sarbatori nr.16:

cand vine Craciunul toti oamenii sunt mai buni...,nu te lua dupa ei sa nu zica ca ii imiti:))))))))




Statusuri pentru Sarbatori nr.17:

Mosh Craciun Cu Plete Negre

A Sosit De Prin Boschetzi

Si Aduce Daruri Multe

La Fantome Si Scheletzi

Mosh Carbuni,Mos Carbuni




Statusuri pentru Sarbatori nr.18:

Mos Craciun, uite ce-mi doresc acum, ca la anul cand mai vii, s-aduci multe bucurii si de vrei s-aduci in spate multa, multa sanatate!




Statusuri pentru Sarbatori nr.19:

Te salut, mosule,.....da' ma grabesc,...n-am timp de cadouri!




Statusuri pentru Sarbatori nr.20:

Nu-ti urez decat sa ai parte de un MOS BOGAT, PAHAR INCHINAT, SI VISE IMPLINITE.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu