Statusuri:pentru Sarbatori

Statusuri pentru Sarbatori nr.1:

sunt pregatit sa fac fata unor situatzii dificile,...

lipsesk dushmanii




Statusuri pentru Sarbatori nr.2:

Deschide usa crestine,deschide usa crestine......sa fur si eu de la tine,ca esti mai bogat ca mine Ca-m venit din nou la tine.......plecam cu gentile pline

Noi la Viflaem am fost,noi la viflaem am fost....de 2 porci sa facem rost

Si ne-a prin sefu' de post Ingerii din cer coboara,ingerii din cer coboara....pio franghie si pio scara,

Avusei si eu pe-o sfoara 3 izmene, mi le luara,

Staulul de-l inconjoara....pleaca cu tot din camara Ingerii cu flori in mana,ingerii cu flori in mana........ma batura o saptamana ca le furai clota buna Impletesc mandra cununa....daca iti spui un loc unde o vinzi pe-o suma buna,facem juma juma? (lavinia)




Statusuri pentru Sarbatori nr.3:

toate statusurile-$ frumoase da nu prea




Statusuri pentru Sarbatori nr.4:

Vacantaaa...:))In gradina linga strada sade omul de zapada, l-am facut cu mana mea, din covorul alb de nea, chiar de ninge chiar de-i ger, eu ma joc frumos cu el>:):>:))




Statusuri pentru Sarbatori nr.5:

hoho a venit mosu' cu jeepanu' sa va aduca daruri la toti copiii :) hoho ce va doriti spuneti si va aduce: fete,baieti, alea alea......




Statusuri pentru Sarbatori nr.6:

statusuri




Statusuri pentru Sarbatori nr.7:

stiua colo undeva mos craciun va exista




Statusuri pentru Sarbatori nr.8:

LA MULTZI ANI CU SANATATE

SA VA DE-A DOMNU-L CE POATE

SA VA SATURATI DE TOATE...

LA MULTZI ANI




Statusuri pentru Sarbatori nr.9:

De vara




Statusuri pentru Sarbatori nr.10:

e sarbatoare




Statusuri pentru Sarbatori nr.11:

..shi-acum, de martzishor,

o dorintza pentu peshtishorul de aur dak se poate:

TOT CE AM IN GAND IN CLIPA ASTA, SA DEVINA REALITATE!




Statusuri pentru Sarbatori nr.12:

de sarbatori




Statusuri pentru Sarbatori nr.13:

La multzy any shy la dushmany,....

,,Fara ei'' nu faci doi bani!




Statusuri pentru Sarbatori nr.14:

Fii alaturi de cei dragi de sarbatori!...Dar fii alaturi si de mn!




Statusuri pentru Sarbatori nr.15:

Mosh Craciun, mosh Craciun, cum poti fii atat de bun,......cand suntem asa de rai...!

Daaaaa, ni-s tot copiii tai!




Statusuri pentru Sarbatori nr.16:

Un Craciun de poveste!




Statusuri pentru Sarbatori nr.17:

AHO AHO ,.....iti doresc un an misto,...




Statusuri pentru Sarbatori nr.18:

AM venit sa colindam pe la case sa uram Craciun feriit , multa fericire si multe , multe cadouri... Sarbatori fericite!!!!




Statusuri pentru Sarbatori nr.19:

Mosu : Copii Ati fost cuminte . Fetita :Nu Prea , Dar lam ajutat pe porc sa o taie pe matusa de sarbatori sa avem ce manca . Mosu : Dar tu ce tiai dori ? Fetita : Eu as vrea 1. sami fac de cap cu un baiat . 2.O papusa dinaia neagra cu capulet rotund ca la baieti din pantaloni . 3.Sa Am pe televizor PRIVATE SPACE . .......




Statusuri pentru Sarbatori nr.20:

Mos Craciun ,sa nu ne certi,.......c-am lesinat morti de beti...!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu