Statusuri:pentru Sarbatori

Statusuri pentru Sarbatori nr.1:

Sa-mi fii regina,eu nebun,

Să bem cafeaua-n miez de noapte,

Să ne sculăm când ne-am culcat

Să nu vorbim decât în șoapte…




Statusuri pentru Sarbatori nr.2:

Renunta la scrisoarea clasica pe care o trimiti de Sarbatori lui Mos Craciun. Nu te baza nici pe intuitie. Odata cu varsta incepi sa citesti mai greu... mai ales ganduri




Statusuri pentru Sarbatori nr.3:

STATUSURI BETON.........DE REVELION.......

Ia mai scrietzy,.....mayyy,....hayyy.....




Statusuri pentru Sarbatori nr.4:

cele mai frumoase




Statusuri pentru Sarbatori nr.5:

Pierd timpul cu placere,

Nu-n fatza c-o halba de bere,

Si nici audienta vreunui post TV nu vreau sa i-o cresc;

Doar lenevesc,......

Stau... si ma gandesc...!




Statusuri pentru Sarbatori nr.6:

Cand m-am trezit..m-am uitat sa vad dak a venit mosu..si ce mi-a adus..iar in loc de cadoul material ...fulgi de nea sclipeau si imi urau fericire si un Marry Christmas! BucUria avuta de mine sper sa o aiba si cel ce citeste acest sts..si un craciun verry fericit!!!




Statusuri pentru Sarbatori nr.7:

Mos Craciun a venit,va doresc multa sanatate si spor la toate!!!....din partea Craciunitzei




Statusuri pentru Sarbatori nr.8:

mos craciune mos craciune ia mai vino pe la mine. Ca sa te fac de rusine ca nu miai adus patine:D:D




Statusuri pentru Sarbatori nr.9:

Reteta de Craciun:

-o lingura de bunatate

-2 picaturi de prietenie

-50 g de afectiune

-1 kg de vointa

-4 linguri de atentie

-si "dragoste "cat cuprinde




Statusuri pentru Sarbatori nr.10:

te iubesc cosmin:X




Statusuri pentru Sarbatori nr.11:

Mos craciun cu plete dalbe

a venit de prin scaietzi

sa aduca daruri multe

la fantome si schelety:D:D:D:D:D




Statusuri pentru Sarbatori nr.12:

La multi ani!




Statusuri pentru Sarbatori nr.13:

a venit zapada




Statusuri pentru Sarbatori nr.14:

Catelus cu paru cret'

Sa ai gipu'in cotet

Sa ai vila cu piscina

Pe Madona ca vecina

Si-o lopata pentru bani

La anu' si la multi ani!!!




Statusuri pentru Sarbatori nr.15:

de sarbatori, cei mici il asteapta pe mosul; cei mare asteapta doar cadourile!




Statusuri pentru Sarbatori nr.16:

sa punem mana de la mana shy sa-y angajam mosului bodygard, sa nu-l atace hotzii!




Statusuri pentru Sarbatori nr.17:

adsf




Statusuri pentru Sarbatori nr.18:

De craciun vreau sotia mosului:>




Statusuri pentru Sarbatori nr.19:

la multi ani cu sanatate ,sa va dea domnul tot ce doritzi, zile senine si fericire, la multi ani sa traitzi vesnica pomenire opsss!!! am gresit partitura :))=)))




Statusuri pentru Sarbatori nr.20:

da-mi si mie nr.tau de tel ca sa il dau lu mosu sa te sune



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu