Statusuri:pentru Sarbatori

Statusuri pentru Sarbatori nr.1:

La multi ani mie...!




Statusuri pentru Sarbatori nr.2:

la anu si la multi ani... mergeti,...... munciti pentru bani




Statusuri pentru Sarbatori nr.3:

La multi ani si sanatate noul an sa sa satisfaca




Statusuri pentru Sarbatori nr.4:

nu-mi doresc prea multe in noapte de Craciun nici macar zapada vreo o singura dorinta sa imi pun SA AM PARTE DE CINE IUBESC:x




Statusuri pentru Sarbatori nr.5:

aho-aho copii saraci stati putin si nu cantati langa BUZZ v-alaturati si DND-ul ascultati; maine anul dovedeste k BUZZ-ul iubeste pe un poet vestit de noi prostit sa ne mai cante ceva LA MULTI ANI!! dar nu uita ca te urmareste soacra-ta BY PITY si DANUTZA




Statusuri pentru Sarbatori nr.6:

de sarbatori




Statusuri pentru Sarbatori nr.7:

craciun ferikit gogule




Statusuri pentru Sarbatori nr.8:

Ahoo ahoo copii si frati stai putin si nu manati

Prin casa va imprastiati si furati tot ce apucati

Si sa luati si partea mea,eu raman, cant astuia:

"s-a sculat mai an batita Traian si pe ce-a incalecat??

calu' mi-ati luat, nevasta mi-ati luat;n-a mai incalecat,un taxi a luat,fara aparat,si cand s-a uitat

pe cat la costat

pe jos a plecat !



D'ti un vot! :)




Statusuri pentru Sarbatori nr.9:

a sarbatori o zii importanta este ca atunci cand renasti o alta data,mai ales dak esti inconjurat de cei apropiati! sarbatori fericite tuturor! by bianca :*




Statusuri pentru Sarbatori nr.10:

bag o pila la mosu?:>




Statusuri pentru Sarbatori nr.11:

Got it! Thanks a lot again for helping me out!




Statusuri pentru Sarbatori nr.12:

Secretul fericirii nu este sa faci ceea ce-ti place, ci sa-ti placa ceea ce trebuie sa faci;...asta in ideea in kre ai de gand sa faci ceva!




Statusuri pentru Sarbatori nr.13:

Felecitari de sarbatorile de iarna;Paste fericit!




Statusuri pentru Sarbatori nr.14:

Meritziiiiii Clizmaaaaaa!!!;)




Statusuri pentru Sarbatori nr.15:

merry christmas




Statusuri pentru Sarbatori nr.16:

Vine mos Nicolae... Trimite la toata lista ta si afla ce cadou ar vrea cineva de la tine...? 1) nr de tel 2)un sarut 3)sa fim impreuna 4)o noapte cu tine 5)iubirea ta 6)prietenie 7)comunicare 8)fidelitate 9)sora(frate) 10) doar sa fim prieteni 11)cel mai dulce sarut al tau 12)sa fi doar a mea/al meu




Statusuri pentru Sarbatori nr.17:

Ma Urashti? Problema Ta... *Ma Copiezi? Nu`mi Ajungi Nici Pana La Picioare... *Ma Iubeshti? Ce Bine…Si Eu Pe Tine...*Ma Invidiezi? Incearca Sa Fi Mai Buna Daca Poti...*ReA? Cu Cine Merita...*Un Sfat? Nu Te Lua De Viatza Mea...;)




Statusuri pentru Sarbatori nr.18:

un inger mic din cer coboara.se roaga-n taina apoi zboara.un zambet cald el iti trimite,o raza calda si trei cuvinte:La Multi Ani




Statusuri pentru Sarbatori nr.19:

Am iubit,....dar nu voi mai face aceasta greseala!




Statusuri pentru Sarbatori nr.20:

paste fericit tuturor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu