Statusuri:pentru Sarbatori

Statusuri pentru Sarbatori nr.1:

Aho ,aho , copii stylatzy

Statzy putzyn shy nu plecatzy;

Doar o strofa –mi recytatzy,

Sau makar ma salutatzy

Shy vedetzy ce daruri luatzy

Doar ’’dyn plyn’’ le meritatzy !




Statusuri pentru Sarbatori nr.2:

Darul de Craciun ejti tu!




Statusuri pentru Sarbatori nr.3:

Mos Craciun acu-i pe drum,

Pana-n ziua de ajun;

Si-asteptam cu mic cu mare,

Un cadou sau o urare!




Statusuri pentru Sarbatori nr.4:

Liceenilor le spun,.....o urare de Craciun



’’ Baluri, chiuluri, miss-uri, mess-uri,

Cheia marilor SUCCESURI !......Ho, ho, ho.......’’

( va pupa Mosul! ) ;))




Statusuri pentru Sarbatori nr.5:

dragostea e o lacrima pe obrazul meu, care o versi mereu; viata nu are sens daca macar o data nu esti ranita de el; lasa totul sa decurga cum vrea Dumnezeu, nu fortza nimik caci iti va fi greu; iubeste cat vrei dar ai graja sa nu fii inselata de el si de sentimenteleu lui, ai graja caci ochii lui pot fii inselatori.




Statusuri pentru Sarbatori nr.6:

Cel mai prost var al meu ,,Ionut" :))




Statusuri pentru Sarbatori nr.7:

oameni buni, pasteti fericiti!!!




Statusuri pentru Sarbatori nr.8:

blah blah blah in grup




Statusuri pentru Sarbatori nr.9:

URAȚI-AȘ SĂ ARĂȚI ,,BETON ''

PROPTITĂ-N CÂRJĂ ȘI-N BASTON ,

LA CEI 101 ANI ȘI-UN PIC ,

POATE AGĂȚI ȘI VREUN GAGIC ( LA MAI MULȚI ) !!!




Statusuri pentru Sarbatori nr.10:

Mos Craciune Mos Craciune Pe La Noi Sa Nu Mai Vi Ca Lu Mama Iai Facut Pana Acu 10 Copii




Statusuri pentru Sarbatori nr.11:

De-drogoste




Statusuri pentru Sarbatori nr.12:

A venit craciunul ! Craciun fericit !Sa vina mosuu' k cate`o papusika pt baietii si cu cate`o masinutza pt fete :)




Statusuri pentru Sarbatori nr.13:

va doresk sa pasteti fericiti :P




Statusuri pentru Sarbatori nr.14:

dragu meu iubit bou si zapacit iti tr din departare multe sticle si borcane si ca semn ca te iubesc drept in cap ti le trantesc!!!!!!!!!!




Statusuri pentru Sarbatori nr.15:

paste fericit...da nu din iarba mea:)):)):))




Statusuri pentru Sarbatori nr.16:

la multi ani!!!!!!!!!!




Statusuri pentru Sarbatori nr.17:

ma dusei in gara cocoselul mi se scoala dumbaba dumbaba cand ma plec sa iau valiza o fta imi arata pizda dumbaba dumbaba eu baiat politicos iam bagato pan la os dumbaba dumbaba zice ca ma da in judecata ca nu iam bagato toata dumbaba dumbaba




Statusuri pentru Sarbatori nr.18:

Un batranel cu chipul drag

Va veni la voi in prag

Sa nu-l goniti,e Mos Craciun

Si-vaduce-un n mai bun!!




Statusuri pentru Sarbatori nr.19:

Aripi de inger sa-ti atinge sufletul si sa ia cu ele toate supararile, lasand in schimb lumina si sperante. Craciun fericit!




Statusuri pentru Sarbatori nr.20:

inger ingerasul meu sa imi aduci tot mereu .....tot ce mia-m planuit.....pe craciun un brad impodobit......ka de ieri na-m mai mankat.....ka sa imi aduci ceva.....o bomboana ...un desert￿￿
Va informez că incepand de maine sunt dispus sa va primesc cadourile de Craciun. In felul acesta sper sa poata fi evitata aglomeratia din preajma sarbatorilor si statul la coada pentru a mi le inmana ! Multumesc pentru intelegere. prea mf



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu