Statusuri:pentru Sarbatori

Statusuri pentru Sarbatori nr.1:

Stiu ce vreau de Craciun....pe tine:C:C:*:*:*




Statusuri pentru Sarbatori nr.2:

Dragul mosului baiat iti spun clar si raspicat, am primt scrisoarea ta dar m-am sters la c*r ku ea si ma pis pe ce-ti doresti nici in vis n-ai sa primesti si dak mai scri odata iti rup m**a k-o￿
iubeste..dak vrei sa fii iubit




Statusuri pentru Sarbatori nr.3:

paste fericit!!ca vaca mea a mrit




Statusuri pentru Sarbatori nr.4:

Daca in noaptea asta va veni cineva...sh te va baga intr-un sac...nu te speria...ci din contra...BUCURA-TE ptr ca cineva te-a cerut cadou de craciun..




Statusuri pentru Sarbatori nr.5:

lovite-ar trenul fericirii....trasnite-ar fulgerul iubirii....sa-ti cada-n cap un sac d bani si un bilet cu sincer LA MULTI ANI !!!




Statusuri pentru Sarbatori nr.6:

mos craciun

cu curu-n fum

ai dai foc

si face

BUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri pentru Sarbatori nr.7:

mosule danseaza ca maikal gecsan:)




Statusuri pentru Sarbatori nr.8:

plecat la Craciunitza....;))...ca mosu ii plecat cu treburi




Statusuri pentru Sarbatori nr.9:

"E-n somn de salcii, un vis de rastignire/ E plans de miei si plaiuri cu verdeata/ Hristos sa va aduca lumina/ In noaptea renuntarii la moarte pentru viata!"




Statusuri pentru Sarbatori nr.10:

Mos Craciun, de Anul Nou, eu mi-as dori fericire si bucurie; daca ai putea,..... sa-mi implinesti dorinta!




Statusuri pentru Sarbatori nr.11:

vine ,vine mos craciun ... nu dati mass ca e pe drum




Statusuri pentru Sarbatori nr.12:

simt ceva pentru el,....nush' cum sa spun,.....e ca atunci cand te indragostesti de un personaj de desene animate si suspini dupa el in fiecare banda desenata pe care o vezi....




Statusuri pentru Sarbatori nr.13:

Aho, aho, colegi drogati,

Voi inloc' sa m-ascultati,

Doar picioare-n fund imi dati !



Dupa ce voi m-ati corupt

P-al de sport sa-l strang de gat,

Chiar de-a parut ,,din greseala'',

M-am ales cu o cafteala .



Si tot voi m-ati amagit,

P-al de mate l-am pocnit

Ku ekeru’ din dotare,

De-am ajuns la directoare........

Singur mi-am luat aparare,

K-i o ,,sorcova’’ mai mare,

Da’.... nu mi-a dat ascultare,

Si-am ajuns la inspectoare!

...........................................

N-am styut ka-i gafa-asha mare

Ku izz d- EXMATRICULARE!




Statusuri pentru Sarbatori nr.14:

lovitear cea mai mare bucurie...la multi ani




Statusuri pentru Sarbatori nr.15:

de sarbatori




Statusuri pentru Sarbatori nr.16:

O venit j mos Craciun...

Cu ochii ca un taciun

Si cu buzele umflate

De toate fetele sarutate!

Pe toate le-a dat pe spate cu cosurile de pe spate....




Statusuri pentru Sarbatori nr.17:

colinada colinda

ma uit in oglinda

cind ochii-mi boiesc

si capu-mi mascaresc




Statusuri pentru Sarbatori nr.18:

mosule stf[sa-ti traiasca familia]ca nai venit si la mn




Statusuri pentru Sarbatori nr.19:

Copii.. stati langa Bradul de Craciun... sa il prindeti pe Mos craciun:)) Barba sa i-o zmulgeti :))Si la anul sa mai vie,iar la tine>:)) Craciun Fericit:D:x




Statusuri pentru Sarbatori nr.20:

sfintele sarbatori sa ne ajute sa uitam de necazuri de iubirile pierdute,de ignorarile altora ...acum cand va intalniti la sarbatori va ganditzi la zilele frumoase.....fii fericit ce e "CRACIUN"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu