Statusuri:pentru Sarbatori

Statusuri pentru Sarbatori nr.1:

Afara ninge linistit si-n casa arde mama si tata moare spanzutat iar eu ma tau cu lama.In casa mortii stau culcati dar cine sa-i mai duca .....=))



iD:stefa_simo_penelope




Statusuri pentru Sarbatori nr.2:

De craciun fii mai bun fii adevarat ,,,,,, spune-i da nu-i spune nu........Ka te bate Mos craciun{inventata}




Statusuri pentru Sarbatori nr.3:

cand copiii faulteaza domn profesor arbitreaza,ne invata sa pasam si corect noi sa jucam,baschet,volei si barbut ,un record de intrecut...manati mai hai....hai>craciun faricitit de la domn profesor




Statusuri pentru Sarbatori nr.4:

sorry pt cei ca mn care sunt singuri de sarbatori..nu este un capat de lume va veni si pe strada noastra soarele...chiar daca afara e zapada :( !




Statusuri pentru Sarbatori nr.5:

Mos Craciun a venit , eu pe usa l-am primit si afara l-am trimis dupa ce a pus cadou....




Statusuri pentru Sarbatori nr.6:

la anu si la multi ani




Statusuri pentru Sarbatori nr.7:

Traieste-ti clipa, n-o ignora,

Postez-o’ntr-un STATUS,

( doua, sapte, noua,.....9999999....)

Si vei afla

Ce premii aduce Mosul

In tolba sa !




Statusuri pentru Sarbatori nr.8:

Mos Craciun e cam nebun,

Si-obosit de-atata drum;

Isi pune minte-ai batrana

Cu-a aluia cu mausu-n mana.




Statusuri pentru Sarbatori nr.9:

Uite, mosul o sa vina la bradutul cel frumos, la copiii cei cuminti ce nu fac rele deloc.




Statusuri pentru Sarbatori nr.10:

craciun fericit pt totzi, inafata de cei tontzi!:))




Statusuri pentru Sarbatori nr.11:

bha am auzit ca de craciun e promotie la fata de la miezul noptzi:P:P:))




Statusuri pentru Sarbatori nr.12:

Craciunn FEricit stavar porcu in gat:))




Statusuri pentru Sarbatori nr.13:

La Multi Anii Sa Fii Iubit Si De Sooacra Ciomagit!!!




Statusuri pentru Sarbatori nr.14:

Dargul Mosului baiat, iti spun clar si raspicat !Am primit scrisoarea ta, dar m-am sters la c*r cu ea.Nu-l mai cauta pe Mosul!Ca iti face c*rul rosu!Si daca mai indraznesti ,vezi tu ce o sa patesti!




Statusuri pentru Sarbatori nr.15:

" O sa ziceti ca-s nebuna ca va urez la tuti HAPPY EASTER sau mai pe romaneste paste fericit ! Ce sa fac nu cont ! Paste Fericit!"




Statusuri pentru Sarbatori nr.16:

imi dai o poza cu tine sa ii arat mosului ce sa imi aduca de Craciun




Statusuri pentru Sarbatori nr.17:

nu te lasa sedus de tarfe caci numa banii tai i vrea




Statusuri pentru Sarbatori nr.18:

Sarbatori diferite...:))=))




Statusuri pentru Sarbatori nr.19:

aho aho preten bun sper sa nu te superi acum pt ca vreau sa iti urez la multi ani si fericire numai pt tine




Statusuri pentru Sarbatori nr.20:

buna seara eu sunt mosu n-am putut sa vin cu cosu nici pe usa nici pe horn si-am venit pe calculator.Craciun fericit!!!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu