Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

ingerash guritza dulce lasa-ti ochii sa se culce ... sa viseze mult shi bine sa ma visezi shi pe mine... sa visezi al meu sarut in fiecare minut...!!!




Statusuri smechere nr.2:

iubeste si vei fi iubit,




Statusuri smechere nr.3:

Estare siempre a tu lado aunque no lo notes... Traducere: O sa fiu mereu linga tine chiar daca nu-ti vei da seama!!! Made in Spain!!!




Statusuri smechere nr.4:

domane o dorinta am si eu sa fiu iubita dde persoana pe acre o iubesc by raluca




Statusuri smechere nr.5:

iubeste pe cel ce te-a iubith..;x;x;x




Statusuri smechere nr.6:

in iubire ceva nu-mi convine: l sfarsit de-alegi cu lacrimi




Statusuri smechere nr.7:

te-am iubit cum nam sa mai iubesc,si-mi pare rau ca nai inteles,te-am iubit dar nam sa te opresk din drumul pe care la-ai ales!!!te iubesc...




Statusuri smechere nr.8:

te iubesc de nu mai pot esti un fraer si un tont




Statusuri smechere nr.9:

ingeras picat din cer

tu cu min e esti altfel

a iubi a suferi

a trai sau a muri

te iubesc te doresc

te sarut te pupacesk




Statusuri smechere nr.10:

spune lumea k noi nu ne potrivim vb lumea k de ea noi ne ferim las-o sa vb k daia are gura eu te iubesc peste masura




Statusuri smechere nr.11:

sty bine k te iubesc....si te joci cu viatza mea....sty bine k te kaut...si te faci nevazut...sty bine k tin la tine...dar nu-ti pasa...oare nu vine si clipa kand tu ma vei iuby,ma vey cauta si vei tine la mine si eu o sa ma joc cu viatza ta...o sa am fac nevazuta shi nu-mi va pasa?....gandestete bine inainte de-a face orice pas....




Statusuri smechere nr.12:

Sunt doar un om .Un visator..Sunt Doar Un Om Ce Te Iubeste Enorm ::::::x"




Statusuri smechere nr.13:

Multi baieti iti vor spune te iubesc nu ma uita Dar Eu iti spun alta farza uita-ama de vei putea..:X:Xte iubesc pui




Statusuri smechere nr.14:

doar o secunda sunt available si a 2 nu. inimereste prima secunda si eu o sa-ti spun ca te iubesc:x:x




Statusuri smechere nr.15:

daca cerul ti-ar spune cat de mult te iubesc te-ai intorce la mine




Statusuri smechere nr.16:

te ubeesk moolt de toot




Statusuri smechere nr.17:

Asa te vreau printesa rara

Sa imi faci noaptea mai usoara

Sa pot sa ma impac cu-n gand

Ca n-o sa ne vedem curand......by onyk




Statusuri smechere nr.18:

Te iubesc chiar daca sentimentu nu e reciproc...pt tine sunt doar un jok.....




Statusuri smechere nr.19:

M-am saturat sa sufar m-am saturat sa plang vreau doar sa te visez exact asa cum sunt...



Cand dragostea moare Iubirea traieste Daca si ea moare Trupul nu supravietuieste…



Te-am iubit mereu Te-am iubit la greu Te iubesc si'acum Si nu ma ascund…..



Poate astazi Sau poate niciodata Vei afla si tu Ca te-a iubit o fata…



Iubirea arde Iubirea-I arzatoare Iubirea traieste Chiar de trupul moare…



Te iubesc la nesfarsit te doresc la infinit Asta este felul meu Si te voi iubi mereu



Adoratul meu iubit Te iubesc la nesfarsit Chiar de mintea mea nu vrea Tot tu esti dragostea mea…



Intodeauna te-am iubit Intodeauna te-am dorit Iarta-ma iubitul meu De azi nu mai esti al meu….



Mereu te-am iubit Eu chiar te-am dorit Insa pt noi acum Este un sfarsit de drum



Inimioara mea iubita Dragostea mea nesfarsita Te-am iubit din todeauna Dar tu iubeai pe vreuna… :X:X



~[:*][:X][SyMoNik & BeAtRiCe][:X][:*]~




Statusuri smechere nr.20:

A-nceput de ieri sa cade Cate un elev pe strada Si mai cad[...]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu