Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

Daca Tzia-sh Baga Un Pai In Cap...

Mi S-ar Face Rau De La Atata Tras...

Pentru Ca Trag Trag Da Nu Iasa Nimic...

by. Alle T>:D




Statusuri smechere nr.2:

intr-o zi de vara am scos scaunul afara si gandindu-ma la tn.........s-a rupt scaunul cu mn:))




Statusuri smechere nr.3:

Of, Numai Elev Sa nu Fi !



Scoala-te de dimineatza



Apoi spala-te pe fatza



Soarbet-tzi ceaiul pregatit



Camera-i de aerisit



Tu insa ai mai dormi...



Of,numai elev sa nu fi!



Astazi nu este o zi buna



Cu diriga am romana



Cu directorul cel mare,



Am 3 ore de teroare...



Doamne,Doamne ce mai zi



Of,numai elev sa nu fi!



Asa k azi n-am ce face,



Ori imi place,ori nu-mi place



Ori sunt inger ori sunt drac,



Uniforma n-o imbrac!



Vreau,nu vreau ma-nbrac in gri



Of,numai elev sa nu fi!



Autobuz-inghesuiala



Vorbe dure,paruiala



Calatori fara de bani



Controlorii-s badarani



Toate azi le-ai inchitzit



Of,numai elev sa nu fi!



Clopotzelul a sunat



Eu in banca-s ca in pat



Profu' vorbeste cu chef



Eu cu-n ochi ma uit la el,



Celalalt imi adormi...



Of,numai sa nu fi!



Proful dupa-un timp ma striga



Neatza' domnul Mamaliga!



Neatza,zic cautandu-mi trenciu



Neatza,buna,domnul Brenciu!



Si pe data ma trezi



Of,numai elev sa nu fi!



Viatza mea e viatza pala



Cand acasa,cand la scoala,



Cand la disco,cand la bal



Pai ,asta-i viatza de scolar???



E de sclav bine mersi!



Of,numai elev sa nu fi!




Statusuri smechere nr.4:

nu mai citi frate ca nu am sts by fitze




Statusuri smechere nr.5:

Nu te pune ku mn

Ka vei sfarshi rau

Eo nu sunth ft ai kre zike

"Astp nu`i da bice"

Asta`i Stilul meu de viatza

rece ji plin de ceatza




Statusuri smechere nr.6:

Snt negrutz si n.am ce fake nimenea nu ma mai plake... m.am rugat d cv fete sa mearga q me la peste,dar ele m.au refuzat p motiv k's butoi umflat.. mi.au iesit si colacei,exakt k la purcei... mam lovit d toti peretii,pana mi.au kzut chilotii... mi.au vazut dj p**a si au ras q toata gura:))..k akolo.n chilotei nu aveam asa k ei... j am plans si.am suferit k am doar un coi sfrejit...=)))))




Statusuri smechere nr.7:

fac si eu ce alti nau incercat...beau Jak daniel's sa fac sprit pe j&B




Statusuri smechere nr.8:

ma sui pe tine , ma tragi , ma impingi , te fac sa transpiri, te simti bine??!!!?? nu mai visa sunt patura ta:)))




Statusuri smechere nr.9:

·`sexy`·> numele tau aici




Statusuri smechere nr.10:

Fata desteapta SaRuTa,dar nu iubeste, AsCuLtA,dar nu crede si PlEaCa inainte de a fi dezamagita !




Statusuri smechere nr.11:

am doua iubiri pe lume trandafirii si pe tine trandafiri pe o zi pe tine cat voi traii




Statusuri smechere nr.12:

Adu-ti aminte ce greu iti este sa te schimbi pe tine insuti si vei intelege atunci cate sanse ai cand incerci sa-i schimbi pe ceilalti.




Statusuri smechere nr.13:

cand eram mai mititica imi doream mult o papusica dar acum ca sunt mai mare imi doresc o sarutare de la el............cutare




Statusuri smechere nr.14:

aj mere pana-n capatu' lumii pt u..............dak promiti ca ramai akolo




Statusuri smechere nr.15:

imi pare bine de cunostinta!mai bine nu te cunosteam...:))




Statusuri smechere nr.16:

nu sunt cum sunt, nici cum ma vezi,ci sunt cum sunt cand ma visezi,deci dormi mai mult, sa ma visezi, sa vezi cum sunt cand nu ma vezi.




Statusuri smechere nr.17:

bea suc de fructe caci:suc de fructe=sanatate;sanatate=sport;sport=faima;faima=bani;bani=femei;femei=SIDA,deci nu bea suc de fructe;)




Statusuri smechere nr.18:

nu sunt vin in 10 min daca nu vin mai citeste o data statusu:))




Statusuri smechere nr.19:

ce faci ma...bn pa




Statusuri smechere nr.20:

Te Conduc In Lumea Viselor...Te Numesc Sclavul Placerilor!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu