Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

As vrea sa mor acum da nu pot.moartea ma cauta peste 2 zile/./././




Statusuri smechere nr.2:

e goana dupa fetitze




Statusuri smechere nr.3:

Invatz mekanik,

Ascult jazz balkanik;

Ma dispretuiesti?...

Te-nseli amarnic!




Statusuri smechere nr.4:

AveAm casa, aveam gagica, aveam masini multe shi bani, apoi m-a trezit mama! :))




Statusuri smechere nr.5:

cum iti asterni........vine altu si se aseaza




Statusuri smechere nr.6:

Mama mea cand m-a nascut...jmecherii au loat vacanta,....Dumnezeu le-a dat un semn ca s-a nascut un fenomen:P:P




Statusuri smechere nr.7:

Pentru tine-as fii instare sa mut......si casa ta pe numele meu ;))




Statusuri smechere nr.8:

S-a inventat pizza Emo,avantaj.........se taie singura:))=))(Anita)




Statusuri smechere nr.9:

lumea ma crede nebuna ca vb c prietenul meu(imaginar):))




Statusuri smechere nr.10:

care e culmea rabdarii? sa numeri firele de par cu manusile de box




Statusuri smechere nr.11:

Mi-au amortit degetele; vorbeste cineva cu mine sa mi le dezmortesc?




Statusuri smechere nr.12:

Te uiti ca prostu la ``statusul meu``sau mai adaug k e albastru www.




Statusuri smechere nr.13:

ursuletu meu de plus, ce zici, facem un dush???...sub cearsaf sa ne bagam...ce zici, yuby, incercam???




Statusuri smechere nr.14:

toata lumea afara din mareee...SCHIMBAM APA!!!:)) [by ObsceneTouch]




Statusuri smechere nr.15:

De ce blondele nu stiu sa scrie 333.......Pt. ca nu stiu pe care 3 sa il puna al 3-lea :))




Statusuri smechere nr.16:

Dragul meu din str curucii

Te iubesc de-ti sar papucii,

Esti o floare, esti un crin,

Esti magarul din berlin,

Esti o floare de cicoare,

Esti un bou cu capu mare,

Te imbraci numai la dunga,

Cand te vad vomit in punga,

Salutare si norok,

N-am nevoie de-asa porc!!!:))




Statusuri smechere nr.17:

Bula e numa' ''ochi si urechi '' la cursul de management.

Profesorul: Trebuie sa va adaptati rapid la situatii noi,....... sa fiti PROactivi, PRO.....,ati inteles?

Bula: Am inteles, da' eu orikum am fost dintotdeauna

un PROst ! ;))




Statusuri smechere nr.18:

valeu valeu mi-a cazut basca in wc....




Statusuri smechere nr.19:

Sa ma ierte Dumneezeu

C-am facut eu azi un rau

Daca Domn-nu ma ierta

Eu o fat-oi saruta




Statusuri smechere nr.20:

Trei condamnati la moarte isi spun ultima dorinta:

Primul: ash vrea sa mai aud o data una da' lu' copilu' minune !

Al doilea: ash vrea s-o mai aud o data pa ultima cantare a lu' salam !

Al treilea: as vrea sa fiu PRIMUL !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu