Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

o prieteni consta in incredere si in respect . . . nu aceea in care se fura . . . dak tu ai un prieten adevarat nu il lasa sa vaca ce vrea cu viata lui si mai ales dak este rau ce vrea sa fak el indreaptal sispunei ce este mai bn pentru el :X




Statusuri smechere nr.2:

daca as prinde pestisorul de aur, ai ar trebui sa imi pun 3 dorinte, eu as spune k sunt prea multe si asramane doar 2, sintre care as pune doar una fiindca este doar un lucru care il vreau q adevarat pe lumea asta, acela de a fi q tine in orce minut.



TE IUBESC!!!




Statusuri smechere nr.3:

e atat de usor

sa transformi

prientenia in dragoste

decat dragostea

in prietenie




Statusuri smechere nr.4:

Am invatzat sa plang shi sa traiesc am invatzat sa lupt shy sa iubesk.de la Mady pt Mihai te ubek mult:((




Statusuri smechere nr.5:

sa vine toti nebuni mei




Statusuri smechere nr.6:

pff ce viata cand iubesti mai binr ni iubi ca e mai bine




Statusuri smechere nr.7:

iubesc buzele ochi tai si gura ta dar mai presus de toate iubesc fata ta




Statusuri smechere nr.8:

la inceput...aku te plac lafel ca la'n'ceput...




Statusuri smechere nr.9:

te ubesc te doresc dute draq k glumsc




Statusuri smechere nr.10:

Nu insemni nimic,dartotodatia eshti totul.Esht viatza mea,shi totushi eu sunt moartea




Statusuri smechere nr.11:

DND.la toti prostii daca te simti inseamna ca esti...;););)




Statusuri smechere nr.12:

maine vei regreta ca azi mi-ai spus adio si ma vei cauta,crezand ca eu inca te astept..vei cauta disperat sa-mi gasesti iubire, insa doar cand ma vei gasi vei realiza ca ai cautat ceva ce a murit demult..vei plange atunci cum am plans si eu...




Statusuri smechere nr.13:

Nu merita sa plingi pentru nimeni. Iar cel ce merita nu te va face niciodata sa plingi!




Statusuri smechere nr.14:

iubirea nu este mincinoasa , ea este sincera si jucausa




Statusuri smechere nr.15:

Dragostea e k o floare...te pisi pe ea ji crejte mare..:D




Statusuri smechere nr.16:

Viata e o scena pe care omul apare isi joaca rolul si apoi dispare....




Statusuri smechere nr.17:

Te-as Iubii si te Iubesc Chiar daca Tu nu ma veI iuBii niCiodaTa!




Statusuri smechere nr.18:

ori ce ai face sa nu te indragostesti nu ii poti rezista pentru ca toti pe indragostim si ne este rusine sa spunem asta uneori asa ca ne inchidem nu uitaiti ca dragostea te face sa te simbi unori prost cand ii zici ca il place si el nu te place dar aduti aminte ca nu este singurul pe lume asa ca mai ai timp alti au plans dar .......poate dragoste jeste uneori un lucru minunat atunci cand 2 persoane se indragostesc si de formeaza cuplul si din ciplu este o iubire mare!!




Statusuri smechere nr.19:

dak nu vi la me......o sa vin in inima ta....shi o sa stau akolo pana voi muri




Statusuri smechere nr.20:

Originalitatea este in toti,tot ceea ce ne face sa fim originali tine de noi.Noi suntem originali prin modul nostru de a fi.

te iubesc iuliana



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu