Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

Yo nu mai sunt in lista ta,

Vad k m'ai uitat deja! :((




Statusuri smechere nr.2:

Eu iti spun ca te iubesk.da tu nu ma crezi,hai in pat sa-ti dovedesc:X:X:x




Statusuri smechere nr.3:

mi-e dor de vocea ta sa-mi spuna te iubesc,mi-e dor de vocea ta sa-mi spuuna te doresc,mi-e dor d tne,.....Te IuBeSc......:*:X




Statusuri smechere nr.4:

te iubesk iubirea mea ca pe tortul de bezea, ca pe-o floare colorata si o luna fermecata




Statusuri smechere nr.5:

Eu te iubesc pe tine da tu nu vrei sa ma iubesti..... hai mai bn sa ne intalnim undeva ....




Statusuri smechere nr.6:

chiar dak nimeni nu este de acord k noi, asta nu spune nimic, caci dragostea noastra o sa invinga totul....te voi iubi mereu.




Statusuri smechere nr.7:

Eu te urasc pentru ca,... te iubesc si de aceea...




Statusuri smechere nr.8:

Te iubesc, te-am iubit si te voi iubi mereu doar ca tu nu poti intelege asta si nu stiu de ce? Inca nu realizez ca ne-am despartit, tu nu ma lasi sa te uit, toata ziua esti in preajma mea si mai mult ma chinui; te rog, ingeru' meu nu ma parasi asa!!




Statusuri smechere nr.9:

:d




Statusuri smechere nr.10:

am plecat,acum esti departe de mn, te iubesc dar distanta e enorma, imi doresc sa te visez dar nu vrei sa apari in visele mele,... oare dc? Poate ca am gresit....da, am gresit ca te-am iubit; dragostea din sufletul meu a disparut pt ca nu mai esti baiatul de care ma indragostisem.SPER SA NE MAI INTALNIM




Statusuri smechere nr.11:

E greu sa iubesti si sa nu fii iubit.Sa arunci in trecut tot ce ai simtit.:|




Statusuri smechere nr.12:

ddd




Statusuri smechere nr.13:

cu nume




Statusuri smechere nr.14:

Cand gurita vei deschide

Amintirea sa citesti

Lasa-o lacrima sa cada

Ca sa stiu ca ma iubesti




Statusuri smechere nr.15:

Oare de ce-i atat de mult cantata iubirea pierdută sau cea visată........oare aievea sa dureze asa putin???




Statusuri smechere nr.16:

Lumea e prea mika

Dumnezeu e mare.

A impartit norokul pentru fiecare.

Eu plang de suparare si nu imi gasesck locul.

La mine s-a sfarsit norokul :))))




Statusuri smechere nr.17:

Dragostea inseamna ceva de aur pentru mine, il iubesc si ma iubeste ...atat de mult pe lume...!!!:X:X:X




Statusuri smechere nr.18:

DrAgOsTeA E cA O FlOArE....Nu RaSArEstE a DoUa OarA:X




Statusuri smechere nr.19:

de viata




Statusuri smechere nr.20:

te iubesk moolt...:x.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu