Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

La ora de geografie profa intreaba:

-Care este capitala Marii Britanii?

Intrigat, Bula spune:

-Da' pentru azi am avut de-nvatzat capitale de tzari, nu de mari!




Statusuri smechere nr.2:

knd ma vezi te faci praff si knd te uiti la mne uiti si de rele




Statusuri smechere nr.3:

Lasa-ma ca sa te Lass ;)




Statusuri smechere nr.4:

cand de pe camp flori vei culege sa nu uiti c-am fost colege.....




Statusuri smechere nr.5:

Din hip-hop ai invatat pe cap sa iti tragi gluga, esti frumos sa moara matta zici ca esti desenat cu stanga [:*] .




Statusuri smechere nr.6:

-...Si, cum a fost la chef?

-Stii cum e,...o petrecere nu e petrecere pana cand nu se prabuseste cineva!




Statusuri smechere nr.7:

Doua prietene, la o cafea:

-Fata, stii k mi-am gasit pe alcineva?

-Ce tare....! Da tipu' e la curent cu asta?




Statusuri smechere nr.8:

Doi peretzi vorbesk:

-Ne intalnim la coltz!

-OK!




Statusuri smechere nr.9:

Am pregatire-n klub.....shi permis ds conducere suspendat...

Cik m-au prins la volan drogat;

Da' nu eram eo ,...era sosia mea;

Eu, pluteam atunci pe undevaaa...




Statusuri smechere nr.10:

1000 vise

100 cuvinte

10 momente

1 singur. !





When nothing goes right...Go left.! ;)





:x



Pentru fiecare saizeci de secunde in care stai suparat,pierzi un minut din viata pe care nimeni nu ti-o poate da inapoi, asa ca zambeste.! :x





"Nu-ti trb regrete ;) Timpu` e scurt:):x!\"





Cand am draci.....mai bine taci`!:))





>:D




Statusuri smechere nr.11:

Saruta-ma!.....Cuvintele sunt de prisos!




Statusuri smechere nr.12:

Stau pe scaun ma gandesc tata crede ca citesc..si gandindu-ma la tine s-a rupt scaunul k mine...[:*]..:P




Statusuri smechere nr.13:

Fataaaa, ...............sa stiiii .....ti-am sarutat iubitul, ........

ti-am citit posta, ( ca pâna acu' nu m-a atras cititu')..........

siiiiii, NIMIK INTERESANT!.




Statusuri smechere nr.14:

La ora de dirigentie, se discuta tema: "Democratia, pe intelesul nostru". Elevii sunt intrebati pe rand ce-nteleg ei prin democratie.

Nerabdator, Bula isi exprima primul parerea:

-Democratia este atunci cand 2 lupi si o oaie voteaza pe cine sa manance primul.







Democratia este atunci cand 2 lupi si o oaie voteaza pe cine sa manance primul.




Statusuri smechere nr.15:

Firesc, esti ocupat...

Iubitul meu amic,

Cu cat te-nalti mai sus

Cu-atat te vad mai mic.




Statusuri smechere nr.16:

Nu sunt... Cauta-ma pe Google!:P:))



Fetele imi bat in geam, nu aud, am termopan!:P:P:)):D




Statusuri smechere nr.17:

te rog gandeste-te foarte bine inainte sa iesi in lume..nu vreau sa fii degit pt k nu te baga nimeni in seama:p:))




Statusuri smechere nr.18:

Eu sunt fata unicata,

De baieti adorata,

Sunt atat de populara,

Ca si GOOGLE-UL ma cauta!




Statusuri smechere nr.19:

oricine vrea sa faca ceva,.... da' nu toata lumea poate;..... dar absolut toata lumea poate face pe prostu'......unii sunt insa prea buni la asta!!!:))




Statusuri smechere nr.20:

liviu.liviutzu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu