Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

oArE DeCe tOt lA TiNe mA gAnDeSc.........DaR GANdInDuMa MaI BiNe MiAm DaT sEaMa Ka DeFaPt TE IUBESC !!!!!




Statusuri smechere nr.2:

in lume sunt 8 minuni .... 7 le stie toata lumea dar a 8-a 0 stiu doar eu .... esti tu .... iubirea mea




Statusuri smechere nr.3:

Nas da un ban pe alta pentru ca stiu ca doar pe tine te iubesc:x




Statusuri smechere nr.4:

” Ma culc cu tine-n gand si tot cu tine-n gand ma si trezesc! Lasa-ma sa te iubesc asa cum si visez




Statusuri smechere nr.5:

Exista mai multe Ele...Da` o singura Ea [by Alecs`utza]




Statusuri smechere nr.6:

te iubesc robert




Statusuri smechere nr.7:

Eu ma gandesc andesc la tine

Tu te gandesti la noi

Cat timp ne gandim noi

Noi suntem amandoi




Statusuri smechere nr.8:

Te-am iubit dar nai avut incredere in mn ..akm e randul tau sa ma iubesti ji eu sa te uit....peste ceva timp vi la mn cu florii,eu ti le iau si le arunc..peste ceva vreme vi la mn cu un inel eu ma uit k si cum nas vedea nimik..peste ceva vreme imi spui TE IUBESC! si eu te sarut...poate canda vom fi un cuplu de nedespartit...dar stai..DEJA SUNTEM:p....te iubesc bebe meu mik:P




Statusuri smechere nr.9:

ImI e DoR De OcHiI Tai ImI e DoR De Buzele Tale ImI e Dor Dr ToT Ce Faceai Pt Mne Imi E doR De CliPeLe Cand Stateai Langa Mine ImI E DoR De TINE!!!!!:|




Statusuri smechere nr.10:

..i.am spus ca il iubesc dar nu m.a crezut...i.am spus ca nu mit dar el m.a parasit.:((




Statusuri smechere nr.11:

vrei sa vii cu mine? iubeste'ma




Statusuri smechere nr.12:

Te iubesc

Te doresc

Pe bune...

Chiar nu glumesc...




Statusuri smechere nr.13:

il iubesk dar si altele il iubesk dar el le iubeste pe yoate




Statusuri smechere nr.14:

Vreau sa sti ca te iubesc...............Tu esti totul pentru mine.................Ma gandesc la tine zi si noapte.............Si sunt dispusa sa fac totul ca sa ma iubesti si tu cum te iubesc eu.................Al tau Ingeras Anda




Statusuri smechere nr.15:

Nu iubi un baiat blond ca ea vagabond....iubeseste un brunet ca e mai destept:)




Statusuri smechere nr.16:

acolo e o casa.o vezi?sugi pula ca nu e nici o casa




Statusuri smechere nr.17:

Chiar daca nu ma poti iubi pastreazami doar portretul

Privind la el tu vrei zambi

Simi vei simti regretul! de la Metrea pentru Ada(andrea)




Statusuri smechere nr.18:

iubeste ..........dar sa fi iubit(a)si uh!!!!!!!!!




Statusuri smechere nr.19:

DAKA FLOAREA SE VA OFILI DRAGOSTEA NU VA FII OFILITA NICIODATA ....DAKA STELELE SE VA STIBNGE EU ODATA CU ELE ITI DAU INIMA MEA PENTRU TOTDEAUNA...DAR LUNA CAND SE CVA STINGE ATUNCI AMUNDOI O SA NE REVEDEM ....




Statusuri smechere nr.20:

te iubi mult, mult,mult...........................



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu